Volné pracovní pozice

Práce v CARERO s.r.o. Jablunkov

Jsme CARERO s.r.o., česká rodinná firma - distributor produktů pro kojence a děti. Tvoříme naše produkty pod značkami New Baby, PlayTo a Bayo. Dodáváme je obchodníkům a maminkám v ČR, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku. Hledáme posilu týmu na pozici:

Fakturant(ka) / Operatár(ka) zákaznického servisu

Co Vás čeká a nemine :)

  • denní telefonická a online komunikace se zákazníky
  • příjem a zpracování objednávek
  • fakturace
  • kompletní vyřizování reklamací (vč. komunikace s výrobci a přepravci)
  • komunikace s dopravci, zajišťování dopravy


Co byste měli umět?

  • SŠ/VŠ vzdělání ideálně ekonomického směru
  • PL aktivně (slovem i písmem), AJ výhodou
  • dobrá znalost práce na PC
  • zákaznické zaměření a výborné komunikační dovednosti
  • organizační schopnosti, flexibilita, samostatnost
  • výhodou zkušenosti v oblasti zákaznického servisu a logistiky
  • zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost


A na co se můžete u nás těšit?

  • práci u stabilní a prosperující společnosti (TOP 5 v oboru)
  • zaměstnání na HPP
  • motivující mzdové ohodnocení
  • možnost občasné práce z domu (homeoffice)
  • firemní benefity (dovolená navíc, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění atd.)
  • pružnou pracovní dobu
  • okamžitou možnost nástupu

Pošlete nám svůj životopis na email horakova@carero.cz a do předmětu napište "FAKTURANTKA“.

Práce na plný úvazek
Adresa výkonu práce: Jablunkov 994, Jablunkov

Asistent/ka vedení společnosti

Náplň práce:

  • Příprava podkladů, zpracování dat a reporting pro vedení společnosti
  • Správa běžné administrativní agendy společnosti
  • Evidence a archivace smluv a dokumentů
  • Organizace schůzek a přijímání návštěv, zajištění občerstvení
  • Zpracování podkladů pro výplatu mezd
  • Správa korespondence vedení společnosti v písemné a elektronické podobě
  • Zajištění chodu kanceláře (objednávání spotřebního materiálu apod.)
  • Další činnosti podle potřeb vedení společnosti

Očekáváme:

  • Minimálně SŠ vzdělání
  • Výbornou znalost MS Office (MS Excel, MS Word, MS Powerpoint)
  • Znalost anglického a polského jazyka na komunikativní úrovni
  • Zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost a proaktivní přístu
  • Praxe na obdobné pozici je výhodou, ale ne podmínkou

Nabízíme:

  • Práci u stabilní a prosperující společnosti
  • Zaměstnání na HPP
  • Motivující mzdové ohodnocení
  • Pružnou pracovní dobu s možností občasné práce z domu
  • Firemní benefity (dovolená navíc, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění atd.)
  • Okamžitou možnost nástupu

Pošlete nám svůj životopis na email ohlidal@carero.cz a do předmětu napište "ASISTENT/KA“.

Práce na plný úvazek
Adresa výkonu práce: Jablunkov 994, Jablunkov