Obchodní podmínky
Tento velkoobchodní e-shop je určen pouze pro nákup zboží za účelem dalšího prodeje (je tedy určen pro firmy a podnikající fyzické osoby).
Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí obchodními podmínkami nebo příslušnými ustanoveními obchodního zákoníku.
Na nákupu provedené v rozporu s obchodními podmínkami se nevztahuje záruka a jiné garance.
Ceny jsou uvedeny bez DPH.
V případě, že získáte obratovou slevu, budou Vám ceny zobrazeny již po slevě.
1. Základní ustanovení
Před nákupem je nutné se nejdříve zaregistrovat. Nákup v tomto internetovém velkoobchodě je určen pouze pro živnostníky a firmy s platným živnostenským listem. Teprve po registraci, kterou musí následně schválit naše obchodní oddělení, a následném přihlášení se Vám zobrazí ceny u jednotlivých položek. Minimální hodnota objednávky je 1 000,- Kč. Při objednávce nižší, než 1 000 Kč Vám bude naúčtován manipulační poplatek ve výši 50 Kč.
2. Elektronická fakturace
Fakturu v papírové podobě od 1.6.2015 nezasíláme. Do tohoto data jsme tiskli fakturu i dodací list, který ale zůstával u nás a Vám se zasílala pouze faktura. Nyní tiskneme pouze dodací list, který je zasílán s objednávkou. Tento dodací list potřebují naši zaměstnanci k tomu, aby Vám správně nachystali objednávku. Fakturu i veškeré předchozí faktury najdete ve své osobní kartě. Jsou rovněž zasílány na e-mailovou adresu zadanou při registraci.
Elektronická fakturace je moderní, ekologický, jednoduchý a efektivní způsob předávání daňových dokladů.
Výhody:
- snadná dohledatelnost
- přehlednost
- úspora místa při archivaci
- soulad se zákony ČR
- šetření životního prostředí
S vytvořením objednávky tak vyjádříte svůj souhlas se zasíláním a používáním elektronických daňových dokladů. Sami se tak rozhodnete, zda si doklad vytisknete nebo pouze ponecháte v elektronické podobě ve Vaší osobní kartě.
Pokud potřebujete mít k dispozici nákupní ceny – můžeme vám tyto tisknout na dodacím listu, který je s objednávkami zasílán – toto nastavení provedeme na vaši individuální písemnou žádost.
3. Podmínky dodání
Vynakládáme veškeré úsilí pro co nejrychlejší dodání zboží od chvíle objednávky.
V případě objednání zboží, které je skladem do 11:00 hodin, odešleme Vám toto zboží na celém území České Republiky ve stejný den (platí pouze v pracovní dny). Přepravní společnost DPD má na doručení 24 hodin, takže zboží máte druhý den po uskutečnění objednávky na Vaší provozovně. V případě, že objednáte zboží po 11:00 hodině, bude zboží odesláno následující den, takže zboží máte za 2 dny na své provozovně!
Pokud zvolíte jako způsob platby platbu převodem na náš účet, bude zboží odesláno jakmile se peníze připíšou na náš účet.
Bohužel i u nás může dojít k situaci, kdy nebudeme moci dodat zboží ve stanovené lhůtě. V tomto případě Vás budeme vždy kontaktovat a dohodneme se s Vámi na dalším postupu (obdržíte informaci o dostupnosti zboží, nabídneme Vám jiné podobné zboží, projednáme storno objednávky). Vyhrazujeme si právo od smlouvy odstoupit v případě, že zboží nebude skladem u dodavatele. Jestliže bude nedodané zboží předem uhrazeno a dohodneme se na stornu objednávky, bude Vám částka za objednávku vrácena do 7 dnů od uskutečnění dohody. Objednávka je návrhem kupní smlouvy, která vzniká samotným dodáním zboží. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů a náležitostí v objednávkovém formuláři.
Pokud zvolíte jako způsob platby platbu převodem na náš účet, bude pro Vás zboží rezervováno po dobu 7 dnů. Pokud po uplynutí této doby nebude celá částka objednávky vč. poštovného připsána na náš účet, bude objednávka stornována a zboží vráceno do prodeje. Provozovatel internetového obchodu CARERO s.r.o. nenese odpovědnost za zásilky svěřené k dodání společnosti DPD nebo České poště. V případě nedoručení zásilky nás kontaktujte e-mailem na adrese velkoobchod@carero.cz nebo telefonicky 555 508 930 za účelem projednání věci a dohodnutí reklamace služeb u DPD/České pošty. Náhradní zboží Vám zašleme či zaplacenou částku vyplatíme až po vyřízení reklamace u dopravce. O výsledku budete informováni.
4. Dropshipping
Pro naše zákazníky jsme připravili službu zasílání zboží přímo koncovému zákazníkovi (dropshipping). U této formy vyřízení objednávek vystupuje společnost CARERO s.r.o. pouze jako servisní organizace poskytující doručení zboží koncovému zákazníkovi, nikoliv jako prodejce zboží. O tomto je povinen prodejce koncového zákazníka informovat. Veškeré náležitosti vyplývající ze smluvního vztahu s konečným zákazníkem - vystavení dokladu o nákupu, reklamace, vrácení zboží a další, vyřizuje prodejce zboží, nikoliv společnost CARERO s.r.o.
K takovýmto objednávkám je účtováno dopravné za každou objednávku dle obchodních podmínek + manipulační poplatek ve výši 50,- Kč (zejména na náklady spojené s fakturací, balením a administrativou).
V případě většího objemu zboží odesíláme paletovou přepravou. Zboží, které bude tímto způsobem odesláno a zákazníkem nepřevzato, budou náklady spojené s tímto způsobem přepravy účtovány vám dle ceníku DPD.
Další informace o tom, jak nakupovat formou dropshippingu naleznete v sekci DROPSHIPPING.
5. Cenové podmínky
V případě, že získáte obratovou slevu, budou Vám ceny zobrazeny již po slevě.
Seznam zboží s ceníkem je návrhem kupní smlouvy, obsahuje prodejní cenu bez DPH a v obsahu košíku také cenu s DPH. Ceny bez DPH jsou uvedeny u každé položky zboží v Kč. K této ceně je připočítáno poštovné. Ke zboží je e-mailem zaslána faktura (daňový doklad), která zároveň slouží i jako dodací a záruční list. Odesláním objednávky s vybraným zbožím vyjadřuje zákazník souhlas s obchodními podmínkami.
Všechny slevy z velkoobchodních cen a akční nabídky jsou určeny pouze zákazníkům, u kterých neevidujeme pohledávky po splatnosti.
6. Vrácení zboží
Podmínky pro vrácení zboží najdete podrobně v sekci VRÁCENÍ ZBOŽÍ
7. Reklamace
Podmínky reklamace najdete podrobně rozepsány v sekci REKLAMACE.
8. Doprava
Ceny dopravy pro Českou Republiku jsou dostupné v sekci CENY DOPRAVY.
9. Obrázky a texty
U některých produktů mohou být fotografie pouze ilustrační, což znamená, že se může lišit barevný odstín produktu, obrázek nebo se může mírně lišit jeho provedení. Jednotlivé produkty jsou doplněny texty, ve kterých je přibližně popsán a je doplněn o rozměry. Ty mohou obsahovat odchyku +- 2 cm. Také váha uvedená u jednotlivých produktů je pouze orientační.
10. Souhlas se zasíláním obchodních podmínek
Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení pomocí nástrojů elektronické komunikace, zejména elektronické pošty, v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti.
Pokud si přejete svůj souhlas se zasíláním obchodních sdělení CARERO s.r.o. na vaší emailovou adresu a mobilní číslo odvolat, napište prosím na marketing@carero.cz
11. Slevy
Slevy dle kvartálních obratů
Nabízíme možnost získání trvalých slev dle dosaženého kvartálního obratu za předchozí čtvrtletí.
To znamená, že výši slevy určuje obrat dosažený během předchozího čtvrtletí.
Slevy dle kvartálního obratu jsou následující:
nad 50 000,- Kč - 1%
nad 100 000,- Kč - 2%
nad 180 000,- Kč - 3%
nad 300 000,- Kč - 4%
nad 500 000,- Kč - 5%
nad 750 000,- Kč - 6%
Uvedené obraty jsou bez DPH. Slevy jsou platné po dobu následujícího čtvrtletí.
V případě, že získáte tuto slevu, následující čtvrtletí Vám budou ve velkoobchodním e-shopu zobrazeny ceny již po slevě.
Upozorňujeme, že:
- u prováděných jednotlivých akcí je vždy napsáno, zda se slevy sčítají s obratovými nebo ne
- obratová sleva není nároková a může Vám být odebrána bez udání důvodu
- do kvartálních obratů spadají veškeré objednávky, tzn. i ty prostřednictvím služby Dropshipping
Více o dalších slevách.
11. EET
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Příjemce tržby eviduje tržby ve zjednodušeném režimu, tzn. je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně nejpozději do 5 dnů.“
Vytvořením objednávky zároveň kupující souhlasí s převzetím účtenky na webu elektronicky.
Zajímá Vás jak se registrovat a nakupovat ve velkoobchodním e-shopu? Bližší informace najdete v sekci JAK SE REGISTROVAT nebo v sekci JAK NAKUPOVAT.