Časté otázky

Jak se mohu zaregistrovat?

Podrobný popis jak se zaregistrovat naleznete v sekce JAK SE ZAREGISTROVAT.

Mohu mít více registrací?

Ne, nemůžete. Na každé IČO je možná pouze jedna registrace.

Nemohu se přihlásit pod svými údaji, zadavanými při registraci. Jak mám nyní postupovat?

V případě, že se Vám nedaří přihlásit pod svými údaji a jste si jisti, že je máte správně, napište nám na marketing@carero.cz nebo volejte 555 508 930. Problém s přihlášením určitě vyřešíme.

Jak mám postupovat při nákupu?

Podrobný popis nebo videonávod najdete v sekci JAK NAKUPOVAT.

Jak mohu zboží co nejrychleji najít?

K rychlému vyhledávání zboží slouží tlačítko pro vyhledávání, které má podobu LUPY. Toto tlačítko se nachází vedle tlačítka košíku a přihlášení. Do políčka můžete zadat ID výrobku nebo část názvu a zobrazí se Vám ty produkty, které odpovídají Vašemu zadání.

K vyhledávání můžete použít také i filtr - Značky a parametr - zde si vyberete Vámi požadované kritéria. Filtr najdete přímo v dané sekci, např. body.

Co znamenají jednotlivé stavy u produktů?

- stav skladem znamená, že zboží máme na skladě a po jeho objednání Vám ho můžeme ihned odeslat

- stav na objednávku znamená, že si zboží můžete zakoupit, zboží Vám bude odesláno dle doby dodání, která je uvedena přímo v detailu produktu (např. doba dodání 3 dny)

- stav očekáváme znamená, že zboží ještě objednat nelze, ale jeho naskladnění očekáváme v nejbližší době (toto datum je pouze informativní a může se změnit)


Mohu ve vyhledávači hledat i více velikostí najednou?

Více velikostí najednou si můžete zvolit až v příslušné podkategorii, kdy rozkliknete Filtr Značky a parametry, zvolíte si velikost a zatrhnete Vámi požadované velikosti.

Jak si změním adresu, e-mail nebo další osobní údaje?

Své údaje si můžete měnit ve své osobní kartě v záložce Můj přehled. Sjedete si na konec stránky a záložce Moje nastavení rozkliknete Základní údaje. Zde si můžete změnit heslo nebo přidat novou doručovací adresu či odhlásit zasílání marketingových informací. Pokud si budete chtít změnit fakturační adresu, obraťte se prosím s tímto dotazem na naše marketingové oddělení a to na telefonním čísle 555 508 930 nebo na e-mail marketing@carero.cz.


Můžu si svůj účet sám zrušit?

Svůj účet si bohužel sám zrušit nemůžete. Pokud si již nepřejete mít svůj účet v našem velkoobchodním e-shopu, obraťte se prosím s tímto požadavkem na naše marketingové oddělení, a to na telefonním čísle 555 508 930 nebo na e-mail marketing@carero.cz.


Kde získám adresu pro XML Feed?

Adresu pro svůj xml feed najdete ve své osobní kartě.

Jak funguje dropshipping?

Podrobný popis nebo videonávod najdete v sekci DROPSHIPPING.

Mohu zakoupené zboží vrátit?


Ano, zakoupené zboží lze vrátit. Jak postupovat při vrácení zboží se dozvíte v sekci VRÁCENÍ ZBOŽÍ.

Jak mohu zboží reklamovat?

Podrobný návod jak postupovat při reklamaci naleznete v sekci REKLAMACE.

Proč mi se zbožím nepřišla i faktura?

Faktura Vám příjde po odeslání balíku na Váš e-mail a zároveň tuto fakturu naleznete ve své osobní kartě. Od 1.6.2015 již nezasíláme tištěnou fakturu spolu s balíkem.

Nepřišlo mi potvrzení objednávky, co mám dělat?

Prosím podívejte se, zda se potvrzení nenachází ve spamu. V případě, že nemáte potvrzení ani ve spamu, prosím volejte na číslo 555 508 930 nebo pište na marketing@carero.cz.

Jak mohu zjistit číslo zásilky (balíku)?

Číslo balíku zjistíte ve své osobní kartě - záložka Expedice (balíky). Po rozkliknutí si zadáte vytvořené od - napíšete datum a datum v políčku odeslané od vymažete. Dáte hledat a načtou se Vám balíky, které jsou odeslány i jejich čísla.