Vrácení zboží

Podmínky vrácení zboží:

  • Zboží, které chcete vrátit, nesmí být poškozeno a ani použito. Vráceno musí být v původním obalu včetně příslušenství, návodů popř. záručních listů. Pokud bude zboži jevit známky jakéhokoli použití, bude toto zboží vráceno zpět na Vaši adresu a na Vaše náklady.
  • Ke každému zboží prosím uveďte důvod vrácení (zboží nevyhovuje, ....).
  • U zboží odebraného na fakturu musí být faktura uhrazena ve splatnosti a její číslo uvedeno u vráceného zboží.
  • V případě vrácení zboží hradíte poplatek 5% z ceny zboží. O tento poplatek bude snížena dobropisovaná částka za vrácené zboží.
  • Po obdržení vráceného zboží Vám budou peníze za zboží, vyjma poštovného (dopravného) a manipulačního poplatku u službu dropshipping, zaslány převodem na účet kupujícího a to nejpozději v zákonem stanovené lhůtě po obdržení podepsaného dobropisu, který je na e-mailovou adresu odběratele odeslán neprodleně po fyzickém obdržení a překontrolování zboží.
  • Částku za vrácené zboží lze rovněž odečíst u další objednávky. Vámi potvrzený dobropis bude následně přidán k faktuře této objednávky.
  • Zasláním vráceného zboží zpět na dobírku není možné a všechny takovéto zásilky jsou ihned odmítnuty a vrací se zpět odesílateli, který si rovněž hradí náklady s tím spojené.

Kroky vrácení zboží:

  1. pečlivě si prosím přečtěte podmínky vrácení zboží
  2. zkontaktujte nás e-mailem (velkoobchod@carero.cz) nebo telefonicky 555 508 930 mezi 7-16 hodinou v pracovní dny
  3. do e-mailu nebo telefonu uveďte číslo faktury a ID zboží, které si přejete vrátit
  4. my Vám sdělíme, zda je možno toto zboží vrátit či nikoli (pokud zboží nebude možno vrátit, budou Vám ihned sděleny důvody, proč tomu tak je)
  5. následně ho zašlete na adresu: CARERO s.r.o., Jablunkov 994, 739 91 Jablunkov
  6. počkejte na naše vyjádření, po překontrolování zboží Vás budeme informovat