Vrácení zboží

Podmínky vrácení zboží:

Zboží, které chcete vrátit, nesmí být poškozeno ani použito. Nesmí mít další nálepky či cenovky. Vráceno musí být v původním obalu včetně příslušenství, návodů, popř. záručních listů.

Zboží lze vrátit maximálně do 3 měsíců od data vystavení faktury. Ke každému zboží prosím uveďte důvod vrácení (zboží nevyhovuje, nevyzvednuto…).

U zboží odebíraného na fakturu musí být faktury uhrazeny ve splatnosti.

V případě vrácení zboží hradíte poplatek 20 % z ceny zboží min. však 200 Kč bez DPH za 1 zásilku. O tento poplatek bude snížena dobropisovaná částka za vrácené zboží.

Kroky vrácení zboží a náležitosti zásilky

1. Pečlivě si prosím přečtěte podmínky vrácení zboží.

2. Kontaktujte nás e-mailem (reklamace@carero.cz).

3. Vyplňte prosím formulář, který přiložíte do zásilky.

4. Odkaz na něj je zde: FORMULÁŘ VRÁCENÍ ZBOŽÍ

5. Krabici označte prosím nápisem „Vrácení zboží“.

6. Zboží zašlete na adresu: CARERO s.r.o., Jablunkov 994, 739 91 Jablunkov

7. Po překontrolování budou vystaveny dobropisy a budete kontaktování o dalším postupu.

Zasláním vráceného zboží zpět na dobírku není možné a všechny takovéto zásilky jsou ihned odmítnuty a vrací se zpět odesílateli, který si rovněž hradí náklady s tím spojené.

Vyhrazujeme si právo nepřijmout jakékoliv zboží z důvodu poškození, neoriginálního či poškozeného obalu a zboží, které jste zakoupili před více jak 3 měsíci.