Doprava

Podmínky dodání

Vynakládáme veškeré úsilí pro co nejrychlejší dodání zboží od chvíle objednávky.

V případě objednání zboží, které je skladem, do 11:00 hodin, odešleme Vám toto zboží na celém území České republiky ve stejný den (platí pouze v pracovní dny). Přepravní společnost Geis má na doručení 24 hodin, takže zboží máte druhý den po uskutečnění objednávky na Vaší provozovně. V případě, že objednáte zboží po 11:00 hodině, bude zboží odesláno následující den a zboží máte za 2 dny na své provozovně!


Bohužel i u nás může dojít k situaci, kdy nebudeme moci dodat zboží ve stanovené lhůtě. V tomto případě Vás budeme vždy kontaktovat a dohodneme se s Vámi na dalším postupu (obdržíte informaci o dostupnosti zboží, nabídneme Vám jiné podobné zboží, projednáme storno objednávky). Vyhrazujeme si právo od smlouvy odstoupit v případě, že zboží nebude u dodavatele dostupné. Jestliže bude nedodané zboží předem uhrazeno a dohodneme se na stornu objednávky, bude Vám částka za objednávku vrácena do 7 dnů od uskutečnění dohody.


Objednávka je návrhem kupní smlouvy, která vzniká samotným dodáním zboží. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů a náležitostí v objednávkovém formuláři.

Pokud zvolíte jako způsob platby platbu převodem na náš účet, bude pro Vás zboží rezervováno po dobu 7 dnů. Pokud po uplynutí této lhůty nebude celá částka objednávky (včetně poštovného) připsána na náš účet, bude objednávka stornována a zboží vráceno do prodeje.


Provozovatel internetového obchodu CARERO s.r.o. nenese odpovědnost za zásilky svěřené k dodání České poště/Geis. V případě nedoručení zásilky nás kontaktujte e-mailem na adrese velkoobchod@carero.cz nebo telefonicky 555 508 930.

Ceny přepravy

Ceny přepravy Platba bankovním převodem Platba dobírkou

Objednávka do 5 000,- Kč bez DPH

85,00 Kč 125,00 Kč

Objednávka nad 5 000,-Kč bez DPH

ZDARMA 40, 00 Kč

Česká Pošta (pouze zásilky do 30 kg)

85,00 Kč

125,00 Kč

V případě, že zvolíte přepravní společnost Geis, zboží Vám bude doručeno do 24 hodin po expedici. Průběh přepravy můžete sledovat na stránkách www.geis.cz po zadání kódu balíku, který Vám přepravce zašle formou sms zprávy. O doručení budete předem informováni řidičem Geis, se kterým si můžete popř. dohodnout dobu a místo předání zboží.

V případě, že zvolíte přepravní společnost Česká pošta, tento přepravce Vám doručí zboží do 24 hodin po expedici. Průběh přepravy můžete sledovat na stránkách http://www.ceskaposta.cz po zadání kódu balíku, který Vám přepravce zašle formou sms zprávy. Českou poštou jsou zásilky zasílány jako balík do ruky.

Upozornění:

Pokud si zvolíte Českou poštu a zboží bude nutno zabalit do dvou a více balíků, bude Vám účtováno poštovné za daný počet balíků! Některé zboží totiž nelze zabalit dohromady (například taková dřevěná postýlka a vanička, ikdyž dohromady mají méně než 30 kg, musí se zabalit do dvou balíků). Proto je vhodnější v takovém případě zvolit pro přepravu společnost Geis, která si i v případě dvou a více balíků účtuje jedno přepravné. V případě překročení hmotnosti objednávky nad 250 kg, budeme muset zásilku zaslat paletovou přepravou.

Balík do ruky

Zboží Vám bude doručeno přímo na adresu, kterou uvedete v objednávkovém formuláři.

Česká pošta Vám doručí zboží následující pracovní den od expedice a současně vás bude informovat SMS zprávou o doručování balíku.

Pokud si zásilku nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, bude automaticky odeslána zpět odesílateli.

Cena dopravy je uvedena za každý balík, jehož váha je do 30 kg. Za každých dalších započatých 30 kg se bude cena násobit.

V případě, že zákazník zvolí jako formu úhrady platbu bankovním převodem, provede úhradu předem na účet u FIO banky, a.s. č. 2800355810/2010. Při tomto způsobu úhrady je nutno uvést variabilní symbol, který obdržíte poté, co si kliknete v dané objednávce na vytvořit proforma fakturu.

Nabízíme také službu svozu reklamovaného zboží. Tento svoz je zpoplatněn částkou 50 Kč. V případě, že máte zájem o vyzvednutí reklamace, kontaktujte nás na velkoobchod@carero.cz. Vyzvednou zboží lze i přímo u Vašeho zákazníka, v mailu stačí uvést datum vyzvednutí, adresu zákazníka a telefonický kontakt.

Všechny zásilky, které si budeme od zákazníka vyzvedávat musí být správně zabaleny a musí mít maximální požadované parametry společnosti Geis.

Jak velké zásilky můžete zaslat?

  • Jeden kus = jedna zásilka
  • Max. hmotnost zásilky 50 kg
  • 2x výška + 2x šířka + délka < 3 m

Pro jednotlivé rozměry platí:

  • max. 80 cm šířka
  • max. 60 cm výška
  • max. 200 cm délka

Základem správného balení je pevný, nepoškozený a nejlépe nový karton. Jakékoliv zboží uvnitř kartonu je zapotřebí opravdu dobře zafixovat, aby se nemohlo pohnout žádným směrem a více se poškodit. Důležité je myslet i na to, aby nemohl krabici někdo při převozu promáčknout a poškodit. Jestliže bude přepravní společnost účtovat dodatečné náklady ve výši 250 Kč za špatně zabalenou zásilku, tato částka bude následně účtována zákazníkovi. V případě dropshippingových zákazníků budou tyto dodatečné náklady účtované obchdoníkovi a ne koncovému zákazníkovi. V případě, že bude zboží poškozeno přepravou nebudeme schopni ulatnit nárok na reklamaci nebo vrácení peněz. Zákazník odpovídá za zabalní produktu sám.