Zboží je možno reklamovat zejména z důvodu výrobních vad. Reklamace včetně odstranění vady se obvykle vyřizuje do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Před odesláním reklamace nás nejlépe předem kontaktujte mailem velkoobchod@carero.cz nebo telefonicky 555 508 930 s přesným popisem závad. Pokud je to možné, zároveň nám mailem zašlete fotografie závady. Vyplňte prosím také Reklamační protokol, který zašlete spolu se zbožím. Reklamační formulář můžete využít svůj, případně tady je volně k dispozici. Stahujte ZDE.
Reklamované zboží zasílejte na níže uvedenou adresy. Náklady na zaslání reklamovaného zboží hradí kupující. Náklady na zpětné zaslání zboží po vyřízení reklamace hradíme my.
U reklamovaného zboží musí být písemná informace (reklamační protokol) s informaci k reklamovanému zboží.
V případě, že k reklamace dorazí bez písemné informace nebude reklamace vyřízena v termínu.
Vždy je nutné tento doklad dodat společně se zboží, abychom hned mohli reklamaci řešit.
Nabízíme také službu svozu reklamovaného zboží. Tento svoz je zpoplatněn částkou 50 Kč. V případě, že máte zájem o vyzvednutí reklamace, kontaktujte nás na velkoobchod@carero.cz. Vyzvednou zboží lze i přímo u Vašeho zákazníka, v mailu stačí uvést datum vyzvednutí, adresu zákazníka a telefonický kontakt.
Všechny zásilky, které si budeme od zákazníka vyzvedávat musí být správně zabaleny a musí mít maximální požadované parametry společnosti Geis.
Jak velké zásilky můžete zaslat?
- Jeden kus = jedna zásilka
- Max. hmotnost zásilky 50 kg
- 2x výška + 2x šířka + délka < 3 m
Pro jednotlivé rozměry platí:
- max. 80 cm šířka
- max. 60 cm výška
- max. 200 cm délka
Základem správného balení je pevný, nepoškozený a nejlépe nový karton. Jakékoliv zboží uvnitř kartonu je zapotřebí opravdu dobře zafixovat, aby se nemohlo pohnout žádným směrem a více se poškodit. Důležité je myslet i na to, aby nemohl krabici někdo při převozu promáčknout a poškodit. Jestliže bude přepravní společnost účtovat dodatečné náklady ve výši 250 Kč za špatně zabalenou zásilku, tato částka bude následně účtována zákazníkovi. V případě dropshippingových zákazníků budou tyto dodatečné náklady účtované obchdoníkovi a ne koncovému zákazníkovi. V případě, že bude zboží poškozeno přepravou nebudeme schopni ulatnit nárok na reklamaci nebo vrácení peněz. Zákazník odpovídá za zabalní produktu sám.
Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
1. Poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí).
Zdůrazňujeme, že v případě mechanického poškození dodaného zboží (zjevně způsobeného přepravou) je toto zboží nutné reklamovat do 2 pracovních dnů od uskutečnění přepravy (u České pošty předejte zaměstnanci pošty informaci, aby reklamaci postoupili společnosti CARERO s.r.o.). Na tyto poškození se totiž nevztahuje záruka výrobce a je nutné je reklamovat u přepravce. Toto se týká zejména nábytku a plastového zboží (např. kyblíky, vaničky, kočárky pro panenky, skluzavky, apod.) Důrazně proto doporučujeme provedení kontroly IHNED po doručení. V případě zjištění závady nás neprodleně kontaktujte (nejpozději do 2 pracovních dnů od doručení). Na pozdější reklamace nebude brán zřetel!
Poškozený obal (krabici, zboží) prosím vyfoťte, popište a zašlete nám na mail velkoobchod@carero.cz . Vaši stížnost předáme k řešení danému přepravci a po jeho vyjádření Vás budeme kontaktovat o dalších možnostech.
2. Porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou.
3. Neodborným zacházením.
4. Zboží bylo poškozeno živly.
5. Pokud zboží bylo podáno k reklamaci pozdě tzn. výrobek, či zboží bylo používáno i při zjištění vady dál - nárok na reklamaci zaniká.
Kontaktní údaje pro zasílání reklamovaného zboží:
Česká Republika:
CARERO s.r.o.
Jablunkov 994
739 91 Jablunkov
UPOZORNĚNÍ: Zboží k reklamaci není možné zasílat na dobírku!