FAQ - časté otázky

1. Musím být pro nákup zaregistrován?
Ano, je zapotřebí se zaregistrovat zde. Registrace bude schválena pouze subjektům, které mají aktivní IČ. Registrace Vás k ničemu nezavazuje.


2. Co potřebuji, abych mohl začít nakupovat ve velkoobchodě?
Nakupovat můžete začít po schválení Vaší registrace obchodním oddělením. Podmínkou pro úspěšnou registraci je mít IČ a řádně vyplnit všechny požadované informace.


3. Jak provedu registraci?
Zde je zapotřebí vyplnit veškeré informace, zejména pak IČ. Fakturační adresa a název subjektu se musí shodovat s údaji uvedenými v systému ARES. Následně Vaši registraci zkontroluje obchodní oddělení. Pokud bude vše vyplněno v pořádku, registraci Vám schválí. O schválení budete informováni e-mailem. Teprve poté můžete provést první objednávku.
Na jedno IČ lze provést pouze jednu registraci.
Podrobný návod a videonávod zde.


4. Co dělat, když se mi nedaří zaregistrovat?
Zkontrolujte správnost zadaných údajů, opravte případné chyby. Pokud máte i nadále potíže kontaktujte nás na obchod@carero.cz nebo na čísle +420 555 508 932.


5. Co získáte díky registraci?
Stanete se naším obchodním parterem a můžete začít nakupovat naše zboží, uvidíte velkoobchodní ceny, budete moci získat dodatečné slevy z obratu, budete mít přehled o marketingových akcích i novinkách v sortimentu. Dáme Vám k dispozici přístup k datovým feedům pro implementaci produktových dat do Vašeho e-shopu.


6. Kdy mohu začít nakupovat?
Nakupovat můžete začít po schválením Vaší registrace obchodním oddělením. O schválení Vás bude informování e-mailem. Může zde vzniknout časová prodleva mezi Vaší registrací a schválením. Teprve poté můžete začít nakupovat.


7. Kde uvidím velkoobchodní ceny?
Po schválení Vaší registrace a úspěšném přihlášení uvidíte základní velkoobchodní ceny (s DPH a bez DPH) a Vaši nákupní cenu u každého produktu.


8. Jak se mám přihlásit?
V pravém horním rohu stránky je tlačítko . Zde je zapotřebí zadat přihlašovací jméno a heslo.

9. Jak si můžu změnit heslo, adresu nebo e-mail?
Své údaje si můžete měnit ve své osobní kartě v záložce Můj přehled. Sjedete si na konec stránky a záložce Moje nastavení rozkliknete Základní údaje.
Pro změnu dodací adresy stačí vyplnit formulář a uložit.
Pro změnu sídla firmy, objednací adresy nebo fakturační adresy je nutno formulář vyplnit a odeslat e-mailem. Po schválení obchodním oddělením Vám bude adresa změněna.
V Základních údajích můžete také změnit heslo či e-mail, případně se odhlásit ze seznamu pro zasílání marketingových informací.


10. Zapomněl/a jsem heslo, co můžu dělat?
V přihlašovacím okně je tlačítko zapomenuté heslo. Budete přesměrováni na stránku pro zadání Přihlašovacího jména. Po odeslání Vám na e-mail uvedený při registraci zašleme pokyny k obnově hesla.


11. Jak jsou chráněny mé osobní údaje, které zadám do systému?
Zpracování poskytnutých dat probíhá v souladu s platnými ustanoveními příslušných právních předpisů v oblasti ochrany osobních údajů. Společnost Carero shromažďuje Vámi poskytnuté údaje za účelem poskytování služeb, prodeje výrobků a pro marketingové účely.


12. Jaké jsou možnosti platby?
Možnost platby je zapotřebí si závazně vybrat před dokončením každé objednávky. Na výběr máte z těchto možností:
Běžným převodem na účet
Dobírkou v hotovosti při převzetí zboží
Hotově při osobním převzetí zboží v sídle firmy
Na fakturu - tuto možnost můžete využít pouze po předchozím schválení obchodním oddělením.
Předplaceným kreditem - po dohodě s obchodním oddělením Vám bude vystavena faktura na předem dohodnutou částku, po uhrazení se Vám zobrazí jako kredit. Úhrady za objednávky se Vám pak budou z tohoto kreditu odečítat. Aktuální stav kreditu uvidíte v sekci Dobropisy ve svém profilu. V případě této platební metody získáte navíc slevu 1 % z Vašich nákupů. Konkrétní podmínky Vám sdělí obchodní oddělení.


13. Jaké jsou možnosti dopravy?
Můžete si zvolit přepravu Českou poštou, společností Geis nebo si zboží osobně převzít v sídle firmy v Jablunkově.


14. Dostanu data v xlm feedu pro svůj e-shop?
Nabízíme možnost synchronizace dat prostřednictvím xml feedu našeho obchodu.
Po přihlášení uvidíte ve svém profilu sekci XML feedy. Zde najdete odkazy na všechny dostupné feedy (základní, pro zboží skladem, optimalizovaný pro systém E-shop rychle či Shoptet). Najdete zde také podrobné informace o tom, jak s feedem pracovat.

15. Co mohu dělat, mám-li problém s implementací xml feedu?
Přečtěte si, prosím, podrobné informace v záložce XLM feedy, kterou naleznete ve svém profilu.
Pokud máte i nadále potíže, prosím, kontaktujte nás na obchod@carero.cz nebo na čísle +420 555 508 932.


16. Jak zjistím, že mi byla objednávka odeslána?
Po přihlášení uvidíte ve svém profilu sekci Objednávky. Zde můžete sledovat stav zpracování a další detaily objednávky. Naleznete zde také historii objednávek.
Pro sledování konkrétního balíku využíjte sekci Expedice (balíky).


17. Kdy bude objednané zboží doručeno?
Pokud je zboží skladem:
- pokud bude objednávka uzavřena v pracovní dny do 11 h, pak ji budeme ještě tentýž den expedovat
- pokud je objednávka vytvořena v pracovní dny po 11 h, bude expedována následující pracovní den
- pokud je objednávka uzavřena ve dnech pracovního volna, bude expedována následující pracovní den
- pokud zvolíte formu úhrady převodem na účet, pak budeme zboží expedovat po připsání platby na náš účet, a to dle výše uvedených pravidel
Doručení závisí na zvoleném přepravci, obvykle následující pracovní den po expedici.

Pokud zboží není skladem, pak najdete předpokládaný termín doručení v detailu produktu v našem e-shopu. Tento termín je pouze orientační a může se změnit.

Aktuální stav Vašich objednávek a balíků můžete sledovat po přihlášení do svého profilu v sekci Objednávky a Expedice (balíky).
Pokud máte v objednávce zboží skladem a zboží na objednávku, můžete připsat k objednávce poznámku nebo se dohodnout na telefonním čísle 555 508 930, zda chcete objednávku expedovat ve více zásilkách či počkat, až bude vše připraveno k expedici.


18. Je možná dodatečná změna v objednávce?
Změna je možná pouze v případě, že objednávka ještě není zcela zpracována či expedována. Pro ověření možností v případě chyby v objednávce kontaktujte, prosím, co nejrychleji fakturační oddělení na čísle 555 508 930.


19. Je možné nakupovat na fakturu?
Možnost nakupovat na fakturu je zapotřebí si nejprve předem odsouhlasit s obchodním oddělením. Kontaktujte nás na obchod@carero.cz nebo na čísle +420 555 508 932.


20. Jaké slevy mohu získat?
Poskytujeme kvartální obratové slevy. Po dohodě s obchodním oddělením je možné získat také množstevní či individuální slevy. Výše slev a konkrétní informace naleznete zde.


21. Jaká je záruka na zboží?
Na veškeré zboží poskytujeme standardní záruku dle zákona.


22. Co mohu udělat, pokud chci vrátit zboží?

Kroky vrácení zboží a náležitosti zásilky

1. Pečlivě si prosím přečtěte podmínky vrácení zboží.

2. Kontaktujte nás e-mailem (reklamace@carero.cz).

3. Vyplňte prosím formulář, který přiložíte do zásilky.

4. Odkaz na něj je zde: FORMULÁŘ VRÁCENÍ ZBOŽÍ

5. Krabici označte prosím nápisem „Vrácení zboží“.

6. Zboží zašlete na adresu: CARERO s.r.o., Jablunkov 994, 739 91 Jablunkov

7. Po překontrolování budou vystaveny dobropisy a budete kontaktování o dalším postupu.

23. Jak mohu reklamovat zboží?
Zboží je možno reklamovat zejména z důvodu výrobních vad. Reklamace včetně odstranění vady se obvykle vyřizuje do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Před odesláním reklamace nás nejlépe předem kontaktujte na e-mail velkoobchod@carero.cz nebo telefonicky 555 508 930 s přesným popisem závad.
Ke zboží je zapotřebí vždy přiložit reklamační protokol obsahující název a číslo zboží, popis závady.
Podrobnější informace naleznete zde.


24. Můžu si svůj účet sám zrušit?
Svůj účet si bohužel sami zrušit nemůžete. Pokud si již nepřejete mít svůj účet v našem velkoobchodním e-shopu, zašlete nám písemnou žádost z e-mailu použitém při registraci na obchod@carero.cz, případně dopisem na adresu společnosti s podpisem registrované osoby.


25. Jak mám postupovat při nákupu?
Podrobný popis nebo videonávod najdete v sekci Jak nakupovat.


26. Co znamenají jednotlivé stavy u produktů?
Stav skladem znamená, že zboží máme na skladě a po jeho objednání Vám ho můžeme ihned odeslat.
Stav na objednávku znamená, že si zboží můžete zakoupit, zboží Vám bude odesláno dle orientační doby dodání, která je uvedena přímo v detailu produktu (např. doba dodání 3 dny).
Stav očekáváme znamená, že zboží ještě objednat nelze, ale jeho naskladnění očekáváme v nejbližší době (toto datum je pouze informativní a může se změnit).


27. Jak funguje dropshipping?
Podrobný popis nebo videonávod najdete v sekci Dropshipping.
V případě nejasností nás kontaktujte na obchod@carero.cz nebo na tel. čísle +420 555 508 932.


28. Proč mi se zbožím nepřišla i faktura?
Faktura Vám příjde v den zpracování objednávky (v 18 h) na Váš e-mail a zároveň tuto fakturu naleznete ve svém profilu v sekci Faktury.

29. Nepřišlo mi potvrzení objednávky, co mám dělat?
Prosím podívejte se, zda se potvrzení nenachází ve spamu. V případě, že nemáte potvrzení ani ve spamu, prosím volejte na číslo 555 508 930 nebo pište na velkoobchod@carero.cz.


30. Jiné dotazy (odkaz na zákaznický servis)
Kontaktujte nás, prosím, na e-mail velkoobchod@carero.cz nebo na čísle 555 508 930 v pracovní dny od 7 do 16 h.