Aktuality

Nová balení katalogů

Publikováno: 14.6.2018

Nová balení katalogů

Rozhodli jsme se aktualizovat stavy a počty tištěných katalogů. Nyní jich máme v nabídce osm druhů a navíc jsme pro vás připravili balení 40 ks, ve kterém najdete MIX KATALOGŮ (osm druhů po pěti kusech).

Snížili jsme počty kusů v balení jednotlivých katalogů. Místo 100 ks jsou balení po 50 kusech a na místo “padesátkových” to jsou balíčky po 25 kusech. Snažíme se vám vyjít vstříc a jedním z argumentů, proč jsme udělali tyto drobné změny, byla skutečnost, že nepotřebujete na prodejně “skladovat” katalogy, ale mít “po ruce” ty aktuální. Tzn. raději objednáváte častěji v menších počtech.


PROČ MÍT NA PRODEJNĚ AKTUÁLNÍ KATALOGY?

Optimální je situace, když dané zboží prodáváte a k dané značce máte i katalog. Nicméně, většina z vás, obchodníků, postupně svůj sortiment rozšiřuje a tudíž můžete na své zákazníky působit motivačně. A to tak, že z daného katalogu, i když to zboží nemáte běžně v nabídce na prodejně, můžete zákazníkovi produkt objednat a to dokonce takovým způsobem, že mu přijde až domů a vy se nebudete starat o expedici...o tom budeme informovat podrobněji v nejbližší době.

Katalogy jsou vlastně takovým e-shopem na papíře (až na tu finální prodejní cenu). Zákazník (i potenciální) si může prolistovat, stejně jako kliká na e-shopu, obsah katalogu a některé zboží ho může zaujmout. Pak už je to jen na vás, abyste nepustili šanci k uzavření obchodu z rukou.

Na závěr je dobré si říct, že mít na prodejně tyto propagační materiály by mělo být jaksi samozřejmostí. I když od nás nakupujete zcela odlišné zboží, můžete v rámci tzv. cross-sellingu nabídnout vašim zákazníkům jiné zboží a rozšířit si sortiment.

Zobrazit detail
GDPR - Ochrana osobních údajů

Publikováno: 25.5.2018

GDPR - Ochrana osobních údajů

Vážení obchodní partneři,

připravili jsme pro vás pár základních rad spojených s problematikou GDPR platnou s účinností od 25.5.2018. Zachovejte ovšem chladnou hlavu!
Také pro všechny, kteří využívají u nás službu Dropshipping, máme připraveny smlouvy, které ochrání data Vašich zákazníků.

Chcete-li tuto smlouvu uzavřít, kontaktujte nás na mailové adrese obchod@carero.cz a rádi Vám smlouvu zašleme!

Máte v celém GDPR chaos, nebo jste jej dokonce nezačali řešit? Nezpomeňte na to, že GDPR se netýká jenom webových stránek, a toho co je vidět "na venek". Musíte také provést určitá opatření v interním prostředí své společnosti. Všechna základní opatření, která byste měli učinit, co nejdříve, jsme Vám sepsali do několika bodů, díky kterým si můžete ověřit, co již máte hotové nebo potřebujete doplnit.

Viditelné změny

1. Přehled o zpracovávání osobních údajů
Sepište si základní informace o tom, jakým způsobem a s jakými informacemi nakládáte. Na webových stránkách byste měli mít zveřejněné informace o osobních údajích, jejichž jste správcem a získáváte je přes web. Zároveň musí být uveřejněna zákonnost zpracování, účel, kategorie a zpracovatel osobních údajů. Takhle budete mít i Vy přehled o tom, s jakými údaji pracujete, které potřebujete, anebo jaké údaje nejsou pro Vás důležité.

2. Podmínky ochrany osobních údajů
Na svůj web umístěte podmínky ochrany osobních údajů. Ty by měly obsahovat základní údaje jako kdo je správcem, zákonné důvody zpracování, proč údaje uchováváte, kdo je příjemcem osobních údajů (subdodavatelé), doba uchování dat a jaká jsou práva uživatelů, kteří u Vás nakupují. Tyto podmínky by neměly být obsaženy v rámci obchodních podmínek, ale měly by být uvedeny zvlášť.

3. Úprava textů a formulářů na webu
Aby všechny texty na webu byly v souladu s nařízením o GDPR, je potřeba je upravit. Je několik typů textů, u kterých si musíte říct, zda daný souhlas potřebujete nebo nikoliv. U objednávkového formuláře souhlas potřeba není, a to z důvodu toho, že se jedná o plnění smlouvy. Pokud však tyto údaje využijete např. k zasílání marketingových informací, poté už souhlas potřebujete. Registrací do newsletterů a jakýchkoliv formulářů na webu, kde uživatel vkládá citlivé údaje - tj. jméno, email apod. je podmíněn souhlasem. Tento souhlas by měl zároveň odkazovat na podmínky ochrany osobních údajů. Všechny souhlasy nemusí být nutně formou checkboxu (jsou-li, checkbox nesmí být předvyplněn).

4. Získání souhlasu
Máte stávající databázi emailů od klientů a zasíláte na ni newslettery a další propagační sdělení? Newsletter, který odešlete současnému zákazníkovi se považuje za oprávněný zájem, tudíž souhlas mít nemusíte. Příjemci e-mailů musí mít možnnost se odhlásit a prokliknout se na podmínky zpracování osobncíh údajů přímo z daného mailu.

5. Nezískávejte citlivé údaje
Všechny citlivé údaje, které získáte, musíte správně zabezpečit. Proto nesbírejte citlivé údaje, které nepotřebujete. Za citlivé údaje se považují také informace o rase, náboženské vyznání, zdravotním stavu, sexuální orientaci. Všechny tyto zmíněné citlivé údaje podhléhají mnohem přísnějšímu zpracování. Pokud je nepotřebujete, zbytečně je nežádejte.

6. Cookies informace
Všude, kde využíváte cookies informace pro účely retargetingu, byste měli vyžadovat souhlas. Je potřebné, abyste své návštěvníky webových stránek informovali o tom, že tyto informace sbíráte a k čemu budou sloužit. Uživatelé určují nastavení svého prohlížeče a tudíž určují, zda se maji tyto cookies informace zaznamenávat. Toto nastavení můžete považovat za souhlas se zpracováním osobních údajů, jelikož prohlížeč je nástrojem zprostředkování souhlasu.

7. Zkontrolujte nastavení analytických nástrojů
Pokud využíváte nástroje jako Google Analytics a Hotjar, nepotřebujete souhlas, avšak je potřeba uživatele opět informovat na svém webu, že sbíráte informace o tom, jak se uživatelé chovají na Vašich stránkách. Pokud tyto informace použijete na to, abyste vylepšili svou propagaci, považuje se používání těchto nástrojů za oprávněný zájem. U Google Analytics je potřeba aktualizovat nové obchodní podmínky, které naleznete v nastavení účtu. Tuto operaci mohou provést pouze správci s nejvyšším oprávněním.

8. Recenze
Sbíráte od uživatelů recenze? Všechny recenze by měly být uvěřitelné a zpravidla získáváte fotografii, mail a jméno. To vše jsou citlivé údaje, proto musíte vyžadovat souhlas uživatele.



Interní požadavky

1. Uzavření zpracovatelských smluv
Měli byste mít uzavřené smlouvy se zpracovateli osobních údajů se všemi uživateli, kteří se dostanou k citlivým údajům Vašich zákazníků.
S tím také souvisí další body.

2. Zabezpečení dat
Vaše webové stránky by měly být šifrované a zabezpečené HTTPS systémem. V rámci interního zpracování dat je potřeba zkontrolovat, kde všude máte citlivé údaje uloženy. Pokud je máte v elektronické podobě, je potřeba zaheslovat svá zařízení, kde jsou uloženy. Všechny dokumenty ve fyzické podobě je potřeba uložit do zamykatelné skříňky nebo šuplíku. Ve své společnosti byste si měli provést interní audit toho, jak nakládáte s citlivými údaji.

3. Interní směrnice o zpracování osobních údajů
V rámci společnosti byste měli mít interní směrnici, kdo a jak nakládá s osobními údaji. Můžete pověřit osobu, která bude mít problematiku GDPR na starosti.

4. Souhlas zaměstnanců
Obecně souhlas zaměstnanců nepotřebujete, používáte-li jejich citlivé údaje k uzavření a naplňování pracovněprávního vztahu. Jedná se o vyjímku, která nevyžaduje souhlas se zpracováním osobních údajů. Využíváte však jejich jména, fotografie na webu, nebo s nimi nakládáte jinak? V tom případě, musíte mít jejich souhlas!

Pokud jste dočetli až zde k tomuto poslednímu odstavci, tak je jasné, že věci kolem GDPR berete naprosto vážně a s přístupem profesionálů. Děkujeme za trpělivost při čekání na naši souhrnnou informaci a těšíme se na další spolupráci!

Zobrazit detail
Reklama do vašich prodejen

Publikováno: 18.5.2018

Reklama do vašich prodejen

Obchodníci s kamennými prodejnami, pozor! V poslední době se od některých z vás dozvídáme, že o možnosti mít na prodejně reklamní materiály moc nevíte. Myslíme, že je to velká škoda, protože mezi aktivní podporu prodeje patří i marketingové aktivity tohoto charakteru.


JAKÉ REKLAMNÍ POUTAČE OD NÁS MŮŽETE MÍT?

POLEPY DO VÝLOH - lepí se na sklo výlohy a barevný tisk je se “síťovaným” podkladem, který umožňuje propustnost světla a viditelnost skrz. Je možnost využít celkový polep výlohy, případně jen její část.

ROLL UP BANNERY - moderní reklamní panel, nejčastěji o rozměru 85 x 200 cm. Další rozměry 100 x 200 cm, 120 x 200 cm a 150 x 200 cm. Můžete si ho umístit kdekoliv v prodejně, protože je lehký, přenosný a skladovatelný. Jak vypadá takový ROLL UP? Zde je ukázka na zboží značky CARETERO:

REGÁLY - patří ke zdi a na horní liště je reklamní polep značky NEW BABY. VYBRANÉ zboží této značky pak rozmísťujete pomocí háčků na plochu regálu. Tuto reklamní a zároveň praktickou pomůcku pronajímáme na smlouvu.

Jak získat tento regál?

Střední a menší prodejny:
střední regál se zbožím New Baby – je nutno objednat a zaplatit zboží v hodnotě cca 10.000,-Kč

Větší prodejny:
kombinace jednoho, dvou i tří středních regálů se zbožím New Baby - je třeba objednat a zaplatit zboží v hodnotě cca 10.000,- až 20.000,-Kč.

Abyste tento regál i se zbožím měli možnost získat za lepších podmínek, je možné se individuálně domluvit tak, že si můžete zboží objednat na fakturu s delší splatností.

Na první objednávku je také sleva 16%.

KATALOGY - k dispozici jsou katalogy různých značek. Zakoupit si je můžete, nejlépe v rámci objednávky zboží, v našem VELKOOBCHODU.


PROČ JE TO PRO VÁŠ BYZNYS PŘÍNOSNÉ?

  • účelnější propagace - dobře graficky a nápaditě zpracovaná reklama může hrát rozhodující roli u koncového zákazníka, zda se začne o zboží zajímat, resp. že nakoupí
  • vyšší poptávka zákazníků - co je obvykle s reklamou tohoto typu, je bráno jako zboží, které je “in” a budí v zákaznících důvěru
  • vkusně zpracovaná reklama (i barevností, tak aby zapadala do konceptu vaší prodejny) vám může vylepšit celkový design vašeho obchodu
  • zvýšíte prodej daných (propagovaných) značek

OBSAH REKLAMY JE SPOJEN SE ZNAČKAMI:

CARETERO > TOYZ > NEW BABY > PLAY TO > BAYO

Jestliže objednáváte zboží těchto značek, tak jste již blízko tomu, abyste svému byznysu pomohli.

Chceme vás k této propagační činnosti namotivovat a proto jsme připravili dlouhodobou možnost spolupráce, která bude vycházet z následujících řádků.


Hodnota vaší objednávky (počítá se součet ceny zboží bez DPH výše uvedených značek) a náš příspěvek na reklamu (týká se POLEPŮ a ROLL UP BANNERŮ):

3.000 - 5.000,- Kč
náš příspěvek na reklamu v hodnotě 1.000,- Kč

5.001 - 10.000,- Kč
náš příspěvek na reklamu v hodnotě 2.000,- Kč

10.001 - 20.000,- Kč
náš příspěvek na reklamu v hodnotě 3.000,- Kč

20.001 - 30.000,- Kč
náš příspěvek na reklamu v hodnotě 4.000,- Kč

30.001 a více Kč
náš příspěvek na reklamu v hodnotě 5.000,- Kč


….a teď vás asi napadá, kolik že ten reklamní poutač bude stát? Záleží samozřejmě na velikosti a kvalitě materiálu (POLEPY a ROLL UPy).

Zde je příklad kalkulace:

REKLAMNÍ POLEP DO VAŠÍ VÝLOHY o rozměrech 400 x 150 cm: 1.491,- Kč

ROLL UP o rozměru 85 x 200 cm: 625,- Kč


Zaujalo vás to? Přemýšleli jste už dříve o podobném reklamní poutači? Zavolejte nám, případně napište e-mail a doladíme vše k vaší spokojenosti.

Pokud chcete objednávat přímo, napište do poznámky "reklama".

Obchodní oddělení

telefon: +420-725-850-101
e-mail: obchod@carero.cz
www.velkoobchod.carero.cz

Zobrazit detail
Hledáme Online Marketéra

Publikováno: 18.4.2018

Hledáme Online Marketéra

B2B Online marketing manažer

Vlastnosti a schopnosti:

  • Vášeň pro ecommerce, nová média a komunikační prvky
  • Schopnost akcelerovat obrat vybraných produktů/produktového portfolia v prostředí B2B
  • Dobrá znalost analytických nástrojů v prostředí ecommerce, zejména GA
  • Dobrá znalost problematiky práce s webem (použitelnost, přístupnost, UX)
  • Samostatnost, vlastní iniciativa
  • Komunikativnost
  • Týmový hráč, schopnost práce v týmu

Prokazatelné zkušenosti s:

  • Praktická zkušenost s digitálním marketingem
  • Tvorba online marketingových kampaní v B2B segmentu
  • Google Analytics (pokročilá úroveň)
  • Smartmailingem
  • Vedením externí výkonové agentury (správa PPC kampaní)

Náplň práce:

  • Zpracovávání dat z online prostředí (Google Analytics, interní nástroje), sběr a následný reporting nadřízenému
  • Navrhování strategie online marketingových kampaní – zvyšování konverze webu (= eshopu)
  • Vedení externí agentury na správu a optimalizaci PPC kampaní
  • Příprava a optimalizace emailingových kampaní, A/B testování, vyhodnocování
  • Správa sociálních sítí (FB, instagram, blog)
  • Úprava a optimalizace webových stránek pomocí SEO nástrojů (onpage a offpage faktory)
  • Komunikace se zákazníky společnosti z oblasti B2B

Odpovědnost za:

  • Zvyšování prodeje B2B části
  • Tvorbu a průběžné naplňování marketingové strategie v oblasti B2B

Platové ohodnocení:

  • 20.000 - 40.000 Kč dle schopností a zkušeností

Svůj životopis zašlete na prace@carero.cz. Už se na něj těšíme.

Zobrazit detail
Hledáme kolegu do týmu

Publikováno: 18.4.2018

Hledáme kolegu do týmu

OBCHODNÍK

Chcete se podílet na růstu dynamické společnosti působící na trzích ČR, Slovenska, Polska a Maďarska?

Chcete se podílet na rozvoji našich značek New baby, PlayTo a Bayo a přinášet zákazníkům to nejlepší pro jejich miminka a děti?

Chcete s námi tvořit distribuční síť zaměřenou na menší a střední obchodníky s dětským zbožím?

Jsme společnost distribující kojenecké a dětské produkty. Zastupujeme na českém a slovenském trhu několik značek a máme v nabídce i vlastní značky New baby, PlayTo a Bayo. Tvoříme bezpečné a zajímavé produkty, které prodáváme prostřednictvím sítě našich partnerů. Do našeho týmu hledáme schopného obchodníka.

Veškerý prodej probíhá prostřednictvím našich velkoobchodních eshopu www.velkoobchod.carero.cz a www.velkoobchod.carero.sk , hlavním úkolem obchodníka je tedy udržovat se zákazníky dlouhodobý vztah. Předchozí zkušenosti jsou vítány, nejsou však podmínkou. Důležitější je chuť do práce a maximální nasazení.

Požadované vlastnosti:

  • cílevědomost
  • komunikatívní a vyjednávací schopnosti
  • reprezentativní vystupování
  • samostatnost
  • proaktivní přístup
  • nadšení a zájem o práci
  • obchodní talent
  • systematický přístup
  • flexibilní
  • týmový hráč
  • práce na PC
  • řidičský průkaz sk. B a ochota cestovat
  • touha neustále se vzdělávat
  • disciplína a sebeřízení
  • orientace v prostředí internetových obchodů výhodou
  • zkušenost s obchodním zastoupením výhodou

Náplň práce:

  • akvizice nových zákazníků
  • přímý kontakt a péče o velkoobchodní zákazníky
  • představení novinek na prodejnách zákazníků v ČR a SR
  • plánování a realizace marketingových akcí a projektů na podporu prodeje
  • plnění obchodních cílů
  • vyhodnocování akcí a projektů
  • vedení agendy

Nabízíme:

  • platové ohodnocení - 20.000 - 40.000 Kč dle schopností a zkušeností
  • kvalitní zázemí
  • dynamicky rostoucí společnost - možnost kariérního růstu
  • flexibilní pracovní doba
  • možnost homeoffice
  • vynikající kolektiv
  • notebook a telefon k dispozici

Svůj životopis zašlete na prace@carero.cz. Už se na něj těšíme.

Zobrazit detail
Projekt na podporu produktů znač...

Publikováno: 12.6.2017

Projekt na podporu produktů značky New Baby

Rozhodli jsme se podpořit prodej zboží pod značkou New Baby. Program chceme postavit na bezproblémovém a jednoduchém principu fungování s individuálním přístupem a zajímavým motivačním programem. Důvod? Přetavit naší současnou spolupráci v další progresi.

Předmětem programu - prodeje bude:
punčochové zboží (punčocháče, ponožky, nákoleníky)
rukavičky
jarní a podzimní čepice
body s potiskem

značky New Baby.

Forma prodeje:
prodej zboží umístěného na reklamním regále s logem značky New Baby
u středních prodejen: střední regál se zbožím New Baby – cena zboží cca 10.000,-Kč
u velkých prodejen: kombinace jednoho, dvou i tří středních regálů se zbožím New Baby - cena zboží cca 10.000,- až 20.000,-Kč.

Bez problémovost a jednoduchost prodeje:
dodáme prodejní regál s logem New baby připravený k umístění na prodejnu a osazení zbožím New Baby
připravíme balíčky zboží podle velikosti regálu ( 10.000,-, 20.000,-Kč)

Motivační program:
prodej tohoto zboží na fakturu se splatností 30 dnů
vstupní sleva zboží na regále 17 % oproti základní ceně v našem velkoobchodním eshopu,
každá další dodávka zboží na regál s trvalou slevou 12% oproti základní ceně v našem velkoobchodním eshopu
doprava zdarma na objednávku regálového zboží ve výši 3.000,-Kč vč. DPH (doprava zdarma se vztahuje pouze na dodávky tohoto zboží a není možné kombinovat tento bonus s jiným zbožím, v poznámce objednávky - Regálové zboží)
zachovaná vysoká úroveň poprodejních služeb - vyřizování reklamací zboží, případné výměny poškozeného zboží, nebo jeho vrácení

Ochranná opatření:
smlouva - rámcová, ve které bude zahrnuto převzetí regálu do bezplatného užívání - vlastnictví zůstává na firmě Carero s.r.o.
dohoda na měsíční odběr zboží na prodejní regál
klauzule o vypořádání (vrácení regálu) v případě ukončení spolupráce v tomto programu.

Tak co na to říkáte, osobně si myslím, že to vypadá velmi zajímavě.


Pokud Vás náš náš nový projekt zaujal a chtěli by jste jít do toho s námi, zavolejte, rád zodpovím Vaše případné otázky či dotazy. Budu se těšit.

Zobrazit detail
Zobrazit více aktualit