Aktuality

Tašky s potiskem

Publikováno: 17.10.2018

Tašky s potiskem

Tašky s potiskem značky New Baby

Přinášíme originální způsob jak zabalit Vánoční dárky! Tašky s potiskem nejen, že poslouží jako balení dárků, avšak můžete je s radostí nosit.

Zobrazit detail
Kolekce Koala Roar

Publikováno: 10.10.2018

Kolekce Koala Roar

Zobrazit detail
Nová kolekce New Baby Nice Bear

Publikováno: 28.9.2018

Nová kolekce New Baby Nice Bear

Kolekce New Baby Nice Bears

Nově v naší nabídce najdete krsánou novou kolekci značky New Baby Nice Bears, která je vhodná pro malé drobečky na zimu. Oblečení je vyrobeno z dvou vrstev kvalitního materiálu - vrchního, hrubšího, hřejívého fleecového materiálu a spodní bavlněné podšívky.

V kolekci najdete:

čepičku,

polodupačky,

kabátek,

kombinézu.

Zobrazit detail
Volné pracovní pozice

Publikováno: 27.9.2018

Volné pracovní pozice

Práce v CARERO s.r.o. Jablunkov

Produktový manažer produktů pro kojence a děti - nadšenec pro dětské produkty

Koho hledáme?

  • Hledáme hlavně nadšence.
  • Někoho, kdo má vášeň pro dětské produkty, kterou chce uplatnit.
  • Někoho kdo se nebojí hledat a objevovat nové způsoby, cesty a možnosti a umí si věci zorganizovat, zařídit a dotáhnout do konce.
  • Nezastaví ho ani drobné neúspěchy.
  • Člověka, který je pozitivně naladěný, tvůrčí, odvážný a má nové nápady, které chce realizovat.
  • Důležitá je znalost angličtiny, ideálně i polštiny a perfektní ovládání Office aplikací.
  • Osobu, která sleduje trendy, orientuje se na sociálních sítích a internetu všeobecně.

Co Vás čeká?

  • Budete se podílet na rozvoji našich značek New baby, PlayTo a Bayo.
  • Budete přinášet maminkám radost novými produkty na českém, slovenském, maďarském a polském trhu.
  • Produkty budete vymýšlet, vylepšovat a pomáhat s jejich prodejem ve spolupráci s naším marketingovým týmem.
  • Budete komunikovat s dodavateli, řešit výrobu, dodávky a objednávky.
  • Čeká vás i zaškolování a předvádění Vašich produktů kolegům a zákazníkům.

Na co se můžete spolehnout?

  • Obor, ve kterém je radost pracovat - co je krásnějšího než mateřství a děti
  • Flexibilitu, hodnotíme výsledky práce, nikoliv zda jsi v práci od 8:00 do 16:30, zda jsi v kanceláři, doma nebo někde jinde.
  • Zázemí rodinné firmy s přímým kontaktem s majiteli
  • Podporu marketingového, prodejního a produktového týmu
  • Motivující finanční ocenění
  • Radost z tvůrčí práce s viditelnými výsledky

CV zasílejte prosím na prace@carero.cz

Manažer eshopů

  • Bavilo by tě pracovat pro rodinnou firmu, která podniká v úžasném byznysu s produkty pro miminka? Jsme CARERO s.r.o. a staráme se o to, aby byly maminky spokojené, vybíráme pro ně ty nejlepší produkty, staráme se o ně jak nejlépe dovedeme a přináší nám to radost.

Proč tě hledáme?

  • Jako majitelům a zakladatelům nám po 10 letech každodenní tvrdé práce pomalu dochází energie a potřebujeme někoho, kdo nám pomůže s řízením našeho týmu
  • Cítíme, že rostoucí firma potřebuje profesionální vedení a zkušenosti, které my sbíráme někdy dosti bolestivě a zbytečně. Náš mladý tým potřebuje oporu a radu.
  • Rosteme a víme, že máme k růstu ještě další potenciál, což bude vyžadovat ještě doplnění našeho týmu a to je práce pro člověka, který dovede rozpoznat typy osobností, vybrat pro důležité pozice ty správné lidi a vést je k rozvoji firmy i jejich vlastní
  • Působíme v Česku, Slovensku, Polsku a Maďarsku, kde máme 5 B2C a 3 B2B eshopy a plánujeme další expanzi. Máme 3 vlastní značky - PlayTo, New Baby a Bayo a to si žádá výraznou posilu.
  • Máme tým 14 zkušených lidí, kteří se starají o marketing, obchod, produkty, zákaznický servis a fakturaci a další tým 12-ti lidí v logistice.

Co od tebe očekáváme?

  • Hledáme hlavně pozitivně naladěného člověka, pro kterého jsou problémy výzvou a nehroutí se, když se mu něco nepovede
  • Měl bys sdílet naše nadšení pro obor a podnikání vůbec, děláme to přece proto, aby nám to přinášelo radost
  • Neměla by ti chybět chuť rozvíjet naše společné projekty, sebe a lidi v týmu a měl bys umět s lidmi přirozeně vycházet a být pro ně vzorem.
  • Jelikož je náš byznys založen na online prodeji, měl bys vědět, jak to funguje a být pro něj nadšen stejně jako my.

Jaká je naše představa o tvé práci?

  • Měl bys organizovat chod firmy ať to funguje hladce a vést náš tým k nejlepším výkonům. Proaktivně vyhledávat komplikace a nedorozumění mezi jednotlivými odděleními a lidmi ať se všem pracuje co nejlíp.
  • Pravidelně analyzovat čísla - obrat, zisk, náklady, zásoby, cenotvorbu a na jejich základě přijímat potřebná rozhodnutí.
  • Dohlížet na projekty a spolupráci s externími dodavateli zejména IT a dalších klíčových služeb.
  • Hodnotit a analyzovat práci členů týmu, jejich schopnosti a dovednosti a přizpůsobovat práci tak, aby všichni pracovali na tom, co je nejvíc baví, případně dle potřeby doplňovat tým dalšími členy, kteří se pro danou práci nejlépe hodí.
  • Určovat priority - měl bys v souladu s naší vizí a strategií dohlédnout na to aby se všichni věnovali tomu, co je opravdu důležité.

Na co se můžeš u nás těšit?

  • Lidský přístup rodinné firmy, podporu a pravidelný kontakt s vlastníky. Rychlé rozhodovací procesy v rámci firmy (stačí zaklepat na vedlejší kancelář, dát si kafe a rozhodnutí je na světě)
  • Tvůrčí práci v rozvoji našich značek, které budou všechny maminky znát a expanzi na další trhy. Obor, ve kterém je radost pracovat - co je krásnějšího než mateřství a děti a ty můžeš přímo ovlivnit co a jak nadšeným maminkám nabídneme.
  • Jsme technologičtí nadšenci - rádi inovujeme, vylepšujeme, vymýšlíme nové věci.
  • Finanční ohodnocení bude odpovídat tvým představám, schopnostem, zkušenostem a výsledkům. K tomu samozřejmě stravenky, telefon, notebook, nákup našich produktů se zaměstnaneckou slevou.
  • Flexibilitu, hodnotíme výsledky práce, nikoliv zda jsi v práci od 8:00 do 16:30, zda jsi v kanceláři, doma nebo někde jinde.
  • Možnost osobního růstu a dalšího vzdělávání v externích kurzech

CV zasílejte prosím na prace@carero.cz

Zobrazit detail
Kolekce New Baby Bears

Publikováno: 24.9.2018

Kolekce New Baby Bears

Kolekce New Baby Bears

V kolekci najdete:

  • body
  • dupačky
  • overal

Zobrazit detail
Kolekce Koala Swing

Publikováno: 24.9.2018

Kolekce Koala Swing

Koala Swing

Jednou z podzimních novinek je také nová kolekce Koala Swing. Najdete ji ve čtyřech pastelových barvách - béžová, bílá, růžová a modrá. Oblečení je vyrobeno ze 100% bavlny.

V kolekci najdete:

  • 2-dílnou kojeneckou soupravu - tričko a tepláčky
  • čepičku
  • kabátek
  • dupačky
  • polodupačky
  • body
  • overal

Zobrazit detail
Kolekce Baby Service Cik-Cak

Publikováno: 17.9.2018

Kolekce Baby Service Cik-Cak

Kolekce Baby Service Cik-Cak

Nová kolekce od značky Baby Service Cik-cak má netradiční vytlačený cik-cak vzor. Materiál je vyroben z mikrotermo úpletu, které zahřeje každé miminko.

V kolekci najdete:

  • rukavičky
  • čepičku
  • polodupačky
  • kabátek
  • kombinézu
Zobrazit detail
Kolekce Baby Service Čtyřlístek

Publikováno: 7.9.2018

Kolekce Baby Service Čtyřlístek

Kolekce Baby Service Čtyřlístek

Další skvělou novinkou v našem sortimentu je nová kolekce od značky Baby Service Čtyřlístek. Oblečení je vyrobeno z hřejivého materiálu, z vnější strany je vytlačený kytičkovaný vzor a je zdobeno čtyřlístkem.

Kolekce obsahuje:

  • rukavičky
  • čepičku
  • polodupačky
  • kabátek
  • kombinézu
Zobrazit detail
Zimní kolekce Baby Service Animals

Publikováno: 6.9.2018

Zimní kolekce Baby Service Animals

Zimní kolekce Baby Service

Krásná melírovaná zimní kolekce pro malé mrňousky. Vyberte si ze čtyř krásných barev - modrá, světle modrá, růžová a šedá.

Kolekce obsahuje

  • rukavičku
  • čepičku
  • kombinézu
Zobrazit detail
Změna emailu

Publikováno: 9.8.2018

Změna emailu

Vážení zákazníci,

snažíme vám ulehčit orientaci s našimi produkty, proto přinášíme menší změnu. Od dnešního dne vám budou chodit tři druhy emailů, které mají odlišné názvy a odesílatele. Přidejte si prosím tento email do oblíbených, popř. do doručené pošty, abyste nepřišli o žádnou novinku nebo naskladnění. Orientace v emailech bude snadná a přehledná, podívejte se sami:

Jméno odesílatele Email odesílatel Typ emailu
CARERO, s. r .o. - Naskladění

naskladneni@carero.cz

Klasické newslettery o naskladněných produktech, na které jste do této chvíle zvyklí.
CARERO, s. r .o. - Novinky

novinky@carero.cz

Chcete přehled o novinkách a nových kolekcích v našem sortimentu? Právě tento email vám jej přinese.

CARERO, s. r .o. -
Akce (Slevy)

akce@carero.cz

Z toho emailu vám budeme zasílat akční nabídky, slevy a speciální akce.

Je možné, že vám z počátku budou chodit tyto emaily do promo akcí, hromadných emailů nebo spamů. Zařaďte si tento email do doručené pošty, abyste měli všechny aktuální informace při ruce.

Jak na to? Poradíme vám!

Účet na seznam.cz

  1. Vyberte si email, který chcete přesunout do hlavní pošty

2. Klikněte na "Přesunout" a vyberte "Doručená pošta"

3. Abyste měli jistotu, že email vždy najdete, označte jej hvězdičkou. Poté se vám budou zobrazovat v seznamu emailů "S hvězdičkou"

Účet na google.com, firemní účty pod přihlášením Google

1. Vyberte si email, který chcete přesunout do hlavní pošty

2. Označte zprávy jako důležité. Případně klikněte na hvězdičku a označíte si je jako důležité

Zobrazit detail
Nová balení katalogů

Publikováno: 14.6.2018

Nová balení katalogů

Rozhodli jsme se aktualizovat stavy a počty tištěných katalogů. Nyní jich máme v nabídce osm druhů a navíc jsme pro vás připravili balení 40 ks, ve kterém najdete MIX KATALOGŮ (osm druhů po pěti kusech).

Snížili jsme počty kusů v balení jednotlivých katalogů. Místo 100 ks jsou balení po 50 kusech a na místo “padesátkových” to jsou balíčky po 25 kusech. Snažíme se vám vyjít vstříc a jedním z argumentů, proč jsme udělali tyto drobné změny, byla skutečnost, že nepotřebujete na prodejně “skladovat” katalogy, ale mít “po ruce” ty aktuální. Tzn. raději objednáváte častěji v menších počtech.


PROČ MÍT NA PRODEJNĚ AKTUÁLNÍ KATALOGY?

Optimální je situace, když dané zboží prodáváte a k dané značce máte i katalog. Nicméně, většina z vás, obchodníků, postupně svůj sortiment rozšiřuje a tudíž můžete na své zákazníky působit motivačně. A to tak, že z daného katalogu, i když to zboží nemáte běžně v nabídce na prodejně, můžete zákazníkovi produkt objednat a to dokonce takovým způsobem, že mu přijde až domů a vy se nebudete starat o expedici...o tom budeme informovat podrobněji v nejbližší době.

Katalogy jsou vlastně takovým e-shopem na papíře (až na tu finální prodejní cenu). Zákazník (i potenciální) si může prolistovat, stejně jako kliká na e-shopu, obsah katalogu a některé zboží ho může zaujmout. Pak už je to jen na vás, abyste nepustili šanci k uzavření obchodu z rukou.

Na závěr je dobré si říct, že mít na prodejně tyto propagační materiály by mělo být jaksi samozřejmostí. I když od nás nakupujete zcela odlišné zboží, můžete v rámci tzv. cross-sellingu nabídnout vašim zákazníkům jiné zboží a rozšířit si sortiment.

Zobrazit detail
GDPR - Ochrana osobních údajů

Publikováno: 25.5.2018

GDPR - Ochrana osobních údajů

Vážení obchodní partneři,

připravili jsme pro vás pár základních rad spojených s problematikou GDPR platnou s účinností od 25.5.2018. Zachovejte ovšem chladnou hlavu!
Také pro všechny, kteří využívají u nás službu Dropshipping, máme připraveny smlouvy, které ochrání data Vašich zákazníků.

Chcete-li tuto smlouvu uzavřít, kontaktujte nás na mailové adrese obchod@carero.cz a rádi Vám smlouvu zašleme!

Máte v celém GDPR chaos, nebo jste jej dokonce nezačali řešit? Nezpomeňte na to, že GDPR se netýká jenom webových stránek, a toho co je vidět "na venek". Musíte také provést určitá opatření v interním prostředí své společnosti. Všechna základní opatření, která byste měli učinit, co nejdříve, jsme Vám sepsali do několika bodů, díky kterým si můžete ověřit, co již máte hotové nebo potřebujete doplnit.

Viditelné změny

1. Přehled o zpracovávání osobních údajů
Sepište si základní informace o tom, jakým způsobem a s jakými informacemi nakládáte. Na webových stránkách byste měli mít zveřejněné informace o osobních údajích, jejichž jste správcem a získáváte je přes web. Zároveň musí být uveřejněna zákonnost zpracování, účel, kategorie a zpracovatel osobních údajů. Takhle budete mít i Vy přehled o tom, s jakými údaji pracujete, které potřebujete, anebo jaké údaje nejsou pro Vás důležité.

2. Podmínky ochrany osobních údajů
Na svůj web umístěte podmínky ochrany osobních údajů. Ty by měly obsahovat základní údaje jako kdo je správcem, zákonné důvody zpracování, proč údaje uchováváte, kdo je příjemcem osobních údajů (subdodavatelé), doba uchování dat a jaká jsou práva uživatelů, kteří u Vás nakupují. Tyto podmínky by neměly být obsaženy v rámci obchodních podmínek, ale měly by být uvedeny zvlášť.

3. Úprava textů a formulářů na webu
Aby všechny texty na webu byly v souladu s nařízením o GDPR, je potřeba je upravit. Je několik typů textů, u kterých si musíte říct, zda daný souhlas potřebujete nebo nikoliv. U objednávkového formuláře souhlas potřeba není, a to z důvodu toho, že se jedná o plnění smlouvy. Pokud však tyto údaje využijete např. k zasílání marketingových informací, poté už souhlas potřebujete. Registrací do newsletterů a jakýchkoliv formulářů na webu, kde uživatel vkládá citlivé údaje - tj. jméno, email apod. je podmíněn souhlasem. Tento souhlas by měl zároveň odkazovat na podmínky ochrany osobních údajů. Všechny souhlasy nemusí být nutně formou checkboxu (jsou-li, checkbox nesmí být předvyplněn).

4. Získání souhlasu
Máte stávající databázi emailů od klientů a zasíláte na ni newslettery a další propagační sdělení? Newsletter, který odešlete současnému zákazníkovi se považuje za oprávněný zájem, tudíž souhlas mít nemusíte. Příjemci e-mailů musí mít možnnost se odhlásit a prokliknout se na podmínky zpracování osobncíh údajů přímo z daného mailu.

5. Nezískávejte citlivé údaje
Všechny citlivé údaje, které získáte, musíte správně zabezpečit. Proto nesbírejte citlivé údaje, které nepotřebujete. Za citlivé údaje se považují také informace o rase, náboženské vyznání, zdravotním stavu, sexuální orientaci. Všechny tyto zmíněné citlivé údaje podhléhají mnohem přísnějšímu zpracování. Pokud je nepotřebujete, zbytečně je nežádejte.

6. Cookies informace
Všude, kde využíváte cookies informace pro účely retargetingu, byste měli vyžadovat souhlas. Je potřebné, abyste své návštěvníky webových stránek informovali o tom, že tyto informace sbíráte a k čemu budou sloužit. Uživatelé určují nastavení svého prohlížeče a tudíž určují, zda se maji tyto cookies informace zaznamenávat. Toto nastavení můžete považovat za souhlas se zpracováním osobních údajů, jelikož prohlížeč je nástrojem zprostředkování souhlasu.

7. Zkontrolujte nastavení analytických nástrojů
Pokud využíváte nástroje jako Google Analytics a Hotjar, nepotřebujete souhlas, avšak je potřeba uživatele opět informovat na svém webu, že sbíráte informace o tom, jak se uživatelé chovají na Vašich stránkách. Pokud tyto informace použijete na to, abyste vylepšili svou propagaci, považuje se používání těchto nástrojů za oprávněný zájem. U Google Analytics je potřeba aktualizovat nové obchodní podmínky, které naleznete v nastavení účtu. Tuto operaci mohou provést pouze správci s nejvyšším oprávněním.

8. Recenze
Sbíráte od uživatelů recenze? Všechny recenze by měly být uvěřitelné a zpravidla získáváte fotografii, mail a jméno. To vše jsou citlivé údaje, proto musíte vyžadovat souhlas uživatele.



Interní požadavky

1. Uzavření zpracovatelských smluv
Měli byste mít uzavřené smlouvy se zpracovateli osobních údajů se všemi uživateli, kteří se dostanou k citlivým údajům Vašich zákazníků.
S tím také souvisí další body.

2. Zabezpečení dat
Vaše webové stránky by měly být šifrované a zabezpečené HTTPS systémem. V rámci interního zpracování dat je potřeba zkontrolovat, kde všude máte citlivé údaje uloženy. Pokud je máte v elektronické podobě, je potřeba zaheslovat svá zařízení, kde jsou uloženy. Všechny dokumenty ve fyzické podobě je potřeba uložit do zamykatelné skříňky nebo šuplíku. Ve své společnosti byste si měli provést interní audit toho, jak nakládáte s citlivými údaji.

3. Interní směrnice o zpracování osobních údajů
V rámci společnosti byste měli mít interní směrnici, kdo a jak nakládá s osobními údaji. Můžete pověřit osobu, která bude mít problematiku GDPR na starosti.

4. Souhlas zaměstnanců
Obecně souhlas zaměstnanců nepotřebujete, používáte-li jejich citlivé údaje k uzavření a naplňování pracovněprávního vztahu. Jedná se o vyjímku, která nevyžaduje souhlas se zpracováním osobních údajů. Využíváte však jejich jména, fotografie na webu, nebo s nimi nakládáte jinak? V tom případě, musíte mít jejich souhlas!

Pokud jste dočetli až zde k tomuto poslednímu odstavci, tak je jasné, že věci kolem GDPR berete naprosto vážně a s přístupem profesionálů. Děkujeme za trpělivost při čekání na naši souhrnnou informaci a těšíme se na další spolupráci!

Zobrazit detail
Reklama do vašich prodejen

Publikováno: 18.5.2018

Reklama do vašich prodejen

Obchodníci s kamennými prodejnami, pozor! V poslední době se od některých z vás dozvídáme, že o možnosti mít na prodejně reklamní materiály moc nevíte. Myslíme, že je to velká škoda, protože mezi aktivní podporu prodeje patří i marketingové aktivity tohoto charakteru.


JAKÉ REKLAMNÍ POUTAČE OD NÁS MŮŽETE MÍT?

POLEPY DO VÝLOH - lepí se na sklo výlohy a barevný tisk je se “síťovaným” podkladem, který umožňuje propustnost světla a viditelnost skrz. Je možnost využít celkový polep výlohy, případně jen její část.

ROLL UP BANNERY - moderní reklamní panel, nejčastěji o rozměru 85 x 200 cm. Další rozměry 100 x 200 cm, 120 x 200 cm a 150 x 200 cm. Můžete si ho umístit kdekoliv v prodejně, protože je lehký, přenosný a skladovatelný. Jak vypadá takový ROLL UP? Zde je ukázka na zboží značky CARETERO:


REGÁLY - patří ke zdi a na horní liště je reklamní polep značky NEW BABY. VYBRANÉ zboží této značky pak rozmísťujete pomocí háčků na plochu regálu. Tuto reklamní a zároveň praktickou pomůcku pronajímáme na smlouvu.

Jak získat tento regál?

Střední a menší prodejny:
střední regál se zbožím New Baby – je nutno objednat a zaplatit zboží v hodnotě cca 10.000,-Kč

Větší prodejny:
kombinace jednoho, dvou i tří středních regálů se zbožím New Baby - je třeba objednat a zaplatit zboží v hodnotě cca 10.000,- až 20.000,-Kč.

Abyste tento regál i se zbožím měli možnost získat za lepších podmínek, je možné se individuálně domluvit tak, že si můžete zboží objednat na fakturu s delší splatností.

Na první objednávku je také sleva 16%.


KATALOGY - k dispozici jsou katalogy různých značek. Zakoupit si je můžete, nejlépe v rámci objednávky zboží, v našem VELKOOBCHODU.


PROČ JE TO PRO VÁŠ BYZNYS PŘÍNOSNÉ?

  • účelnější propagace - dobře graficky a nápaditě zpracovaná reklama může hrát rozhodující roli u koncového zákazníka, zda se začne o zboží zajímat, resp. že nakoupí
  • vyšší poptávka zákazníků - co je obvykle s reklamou tohoto typu, je bráno jako zboží, které je “in” a budí v zákaznících důvěru
  • vkusně zpracovaná reklama (i barevností, tak aby zapadala do konceptu vaší prodejny) vám může vylepšit celkový design vašeho obchodu
  • zvýšíte prodej daných (propagovaných) značek

OBSAH REKLAMY JE SPOJEN SE ZNAČKAMI:

CARETERO > TOYZ > NEW BABY > PLAY TO > BAYO

Jestliže objednáváte zboží těchto značek, tak jste již blízko tomu, abyste svému byznysu pomohli.

Chceme vás k této propagační činnosti namotivovat a proto jsme připravili dlouhodobou možnost spolupráce, která bude vycházet z následujících řádků.


Hodnota vaší objednávky (počítá se součet ceny zboží bez DPH výše uvedených značek) a náš příspěvek na reklamu (týká se POLEPŮ a ROLL UP BANNERŮ):

3.000 - 5.000,- Kč
náš příspěvek na reklamu v hodnotě 1.000,- Kč

5.001 - 10.000,- Kč
náš příspěvek na reklamu v hodnotě 2.000,- Kč

10.001 - 20.000,- Kč
náš příspěvek na reklamu v hodnotě 3.000,- Kč

20.001 - 30.000,- Kč
náš příspěvek na reklamu v hodnotě 4.000,- Kč

30.001 a více Kč
náš příspěvek na reklamu v hodnotě 5.000,- Kč


….a teď vás asi napadá, kolik že ten reklamní poutač bude stát? Záleží samozřejmě na velikosti a kvalitě materiálu (POLEPY a ROLL UPy).

Zde je příklad kalkulace:

REKLAMNÍ POLEP DO VAŠÍ VÝLOHY o rozměrech 400 x 150 cm: 1.491,- Kč

ROLL UP o rozměru 85 x 200 cm: 625,- Kč


Zaujalo vás to? Přemýšleli jste už dříve o podobném reklamní poutači? Zavolejte nám, případně napište e-mail a doladíme vše k vaší spokojenosti.

Pokud chcete objednávat přímo, napište do poznámky "reklama".

Obchodní oddělení

telefon: +420-725-850-101
e-mail: obchod@carero.cz
www.velkoobchod.carero.cz

Zobrazit detail
Projekt na podporu produktů znač...

Publikováno: 12.6.2017

Projekt na podporu produktů značky New Baby

Rozhodli jsme se podpořit prodej zboží pod značkou New Baby. Projekt chceme postavit na bezproblémovém a jednoduchém principu fungování s individuálním přístupem a zajímavým motivačním programem. Důvod? Přetavit naší současnou spolupráci v další progresi a podpořit naši značku New Baby na trhu s kojeneckým zbožím.


Předmětem programu - prodeje bude:
- punčochové zboží (punčocháče, ponožky, nákoleníky)
- rukavičky
- jarní a podzimní čepice
- body s potiskem


Způsob prodeje:
- zboží bude umístěného na reklamním regále s logem značky New Baby
- u středních prodejen: střední regál se zbožím New Baby – cena zboží cca 10.000,-Kč
- u velkých prodejen: kombinace jednoho, dvou i tří středních regálů se zbožím New Baby - cena zboží cca 10.000,- až 20.000,-Kč.

Regál se zbožím značky New Baby

Jednoduchost prodeje:

  • dodáme prodejní regál s logem New baby připravený přímo k umístění na prodejnu, osazený zbožím značky New Baby
  • rozměry regálu: VÝŠKA 198 cm, ŠÍŘKA 100 cm, HLOUBKA 40 cm
  • připravíme balíčky zboží podle velikosti regálu (tzn. v hodnotě od 10.000,- do 20.000,- Kč)


Motivační program:
- zboží této značky na daný regál bude na fakturu se splatností 30 dnů
- vstupní sleva zboží na regále bude činit 17 % oproti základní ceně v našem velkoobchodním eshopu
- každá další dodávka zboží na regál bude s trvalou slevou 12% oproti základní ceně v našem velkoobchodním eshopu
- doprava zdarma na objednávku regálového zboží ve výši 3.000,-Kč vč. DPH (doprava zdarma se vztahuje pouze na dodávky tohoto zboží a není možné kombinovat tento bonus s jiným zbožím; do poznámky v objednávce pište "Regálové zboží")
- vysoká úroveň poprodejních služeb - vyřizování reklamací zboží, případné výměny poškozeného zboží nebo jeho vrácení


Ochranná opatření:
- rámcová smlouva, ve které bude zahrnuto převzetí regálu do bezplatného užívání - vlastnictví zůstává na firmě Carero s.r.o.
- dohoda na měsíční odběr zboží na prodejní regál
- klauzule o vypořádání (vrácení regálu) v případě ukončení spolupráce v tomto programu.

Co na to říkáte, obchodníci?


Pokud Vás tento projekt zaujal a chtěli byste jít do toho s námi, zavolejte, případně pište do mailu.

Obchodní oddělení

telefon: +420-725-850-101
e-mail: obchod@carero.cz
www.velkoobchod.carero.cz

Zobrazit detail
Zobrazit více aktualit