Aktuality

Volné pracovní pozice

Publikováno: 23.6.2022

Volné pracovní pozice

Práce v CARERO s.r.o. Jablunkov

Jsme CARERO s.r.o., česká rodinná firma - distributor produktů pro kojence a děti. Tvoříme naše produkty pod značkami New Baby, PlayTo a Bayo. Dodáváme je obchodníkům a maminkám v ČR, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku. Hledáme posilu týmu na pozici:


OPERÁTOR /KA ZÁKAZNICKÉ PÉČE

Co Vás čeká?

  • Denní telefonická a online komunikace se zákazníky

Co byste měli umět?

  • SŠ/VŠ vzdělání ideálně ekonomického směru
  • Dobrá znalost práce na PC
  • Výborné komunikační dovednosti
  • Organizační schopnosti, flexibilita, samostatnost
  • Zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost
  • Výhodou jsou zkušenosti v oblasti zákaznického servisu a logistiky

A na co se můžete u nás těšit?

  • Práci u stabilní a prosperující společnosti (top 5 v oboru)
  • Zaměstnání na HPP
  • Motivující mzdové ohodnocení – možnost občasné práce z domu (homeoffice)
  • Firemní benefity (dovolená navíc, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění atd.)
  • Pružnou pracovní dobu
  • Okamžitou možnost nástupu

Pošlete nám svůj životopis na email horakova@carero.cz a do předmětu napište "OPERÁTOR/KA“. Práce na plný úvazek – Jablunkov 994

OBCHODNÍ ZÁSTUPCE PRO EU TRH

Co vás čeká?

  • Vyhledávání nových obchodních příležitostí
  • Akvizice nových zákazníků
  • Péče o stávající zákazníky a rozvoj obchodu

Co byste měli umět?

  • Znalost anglického jazyka (aktivní – slovem i písmem)
  • Proaktivní přístup
  • Výborné komunikační schopnosti
  • Samostatnost a zodpovědnost
  • Řidičský průkaz sk. B

Co dále oceníme?

  • Zkušenosti na obdobné pozici
  • Zkušenosti v oblasti internetového prodeje
  • A na co se můžete u nás těšit?
  • Perspektivní zaměstnání ve stabilní společnosti
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Motivující finanční ocenění na základě dosažených výsledků
  • Zaměstnanecké benefity (služební automobil, mobilní telefon a notebook i pro soukromé použití, dovolená navíc, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na vzdělávání, vlastní organizace práce a možnost práce z domova)
  • Možnost pracovat v Jablunkově nebo v Ostravě
  • Možnost práce na HPP a IČO

Termín nástupu:

  • Ihned, případně dle dohody

Pošlete nám svůj životopis na email horakova@carero.cz a do předmětu napište "OBCHODNÍ ZÁSTUPCE“.

MARKETINGOVÝ SPECIALISTA PRO B2B

Koho hledáme

Hledáme zkušeného marketingového specialistu pro B2B trh, který umí přijít s novými nápady. Budeš se podílet na rozvoji marketingové strategie vlastních značek i firmy jako takové. Budeš mít na starosti celý offline marketing firmy, a to od návrhu kampaní, přes jejich realizaci až po vyhodnocení. Na kampaních s přesahem do online světa budeš spolupracovat s kolegyní Zuzkou, která má pod palcem celý online marketing. Tvé návrhy ztvární náš šikovný grafik Tom. Určitě tě nemine také komunikace s externími dodavateli, například při tvorbě POS a POP materiálů.

Jak si tě představujeme

  • Marketing tě baví
  • Dokážeš nad prací přemýšlet v souvislostech
  • Máš zkušenosti z B2B marketingu
  • KPI pro tebe není jen každoměsíční report
  • Dokážeš si vést kampaň od A do Z a správně vyhodnotit její dopady
  • Nedělá ti problém se občas domluvit v angličtině

Co nabízíme za dobře odvedenou práci

  • Možnost pracovat v Jablunkově nebo v Ostravě
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Adekvátní platové ohodnocení
  • Kvartální prémie
  • Smlouvu na HPP
  • Příspěvek na stravu
  • Po zapracování příspěvek na penzijní připojištění
  • Dobrou kávu z místní pražírny

Termín nástupu:

  • Ihned, případně dle dohody

Pošlete nám svůj životopis na email horakova@carero.cz a do předmětu napište "MARKEŤÁK“.

SKLADNÍK / SKLADNICE

Náplň práce:

  • Vychystávání objednávek a balení
  • Manipulace se zbožím
  • Naskladňování zboží

Požadujeme:

  • Fyzickou zdatnost
  • Proaktivní přístup
  • Samostatnost a zodpovědnost
  • Řidičský průkaz sk. B výhodou

Co nabízíme:

  • Perspektivní zaměstnání ve stabilní společnosti
  • Zaměstnanecké benefity (dovolená navíc, 2 dny sick day, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění)
  • Příjemný kolektiv

Termín nástupu:

  • Ihned, případně dle dohody
  • Pošlete nám svůj životopis na mynar@carero.cz nebo volejte na +420 606 060 845

PANÍ / PÁN NA ÚKLID FIREMNÍCH PROSTOR

Náplň práce:

  • Běžný úklid firemních prostor

Očekáváme:

  • Pečlivost
  • Možnost odpracovat 25 – 40 h měsíčně
  • Možnost docházet do firmy 2 x až 3 x týdně (Jablunkov)

Nabízíme:

  • Práci na DPP nebo na zkrácený úvazek
  • Možnost pravidelného přivýdělku
  • Adekvátní mzdové ohodnocení
  • Pošlete nám svůj životopis na radim@carero.cz nebo volejte na +420 727 939 378.

Zobrazit detail
JARO PLNÉ ODMĚN

Publikováno: 1.4.2022

JARO PLNÉ ODMĚN

Získejte elektroniku v hodnotě až 25 000 Kč za vaše nákupy!

S akcí JARO PLNÉ ODMĚN si může udělat radost úplně každý!

CO MŮŽETE ZÍSKAT?
Vybranou kvalitní elektroniku.


CO PRO TO UDĚLAT?
Nakupovat u CARERA. Základní podmínkou pro získání odměny je dosažení obratů v určité minimální výši v každém z měsíců, tedy v dubnu, květnu i červnu 2022.


JAKÉ DÁRKY MŮŽETE ZÍSKAT?
tabulka odměn


JAK SE ZAPOJIT?
Stačí nakupovat, jak jste zvyklí a po skončení a vyhodnocení akce objednat vybranou elektroniku.

V případě dalších dotazů neváhejte kontaktovat svého obchodníka v CARERU na některém z uvedených kontaktů:
Martina Vítková (vitkova@carero.cz; +420 602 579 631)
Petr Janík (janik@carero.cz; +420 725 419 657)

Kompletní pravidla marketingové akce "JARO PLNÉ ODMĚN" ("MKT 1/22")

  1. Úvodní ustanovení
  1. Obchodní společnost CARERO, s.r.o., IČ 28108272, DIČ CZ28108272, sídlem Písek 311, 739 84 Písek u Jablunkova, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 341456, (dále jen „CARERO“) organizuje akci „JARO PLNÉ ODMĚN“ (marketingové akce "MKT 1/22", dále jen „Akce“) a tímto stanoví její pravidla a podmínky.
  2. Akce je určena zákazníkům CARERO, kteří mají účet na velkoobchodním webu velkoobchod.carero.cz.
  1. Doba trvání
  1. Akce probíhá v termínu od 1. 4. 2022 do 30. 6. 2022.
  1. Základní podmínky účasti
  1. Akce se může zúčastnit každý zákazník CARERO zaregistrovaný na webu velkoobchod.carero.cz, pokud splní podmínky Akce uvedené v těchto pravidlech, zejména nikoliv však výlučně:
    1. Je právnická nebo podnikající fyzická osoba se sídlem na území České republiky;
    2. Má kompletně a pravdivě vyplněnou registraci na velkoobchod.carero.cz;
    3. Není v pracovním nebo obdobném poměru ve vztahu ke CARERO, jakož i k osobám s CARERO personálně a majetkově spjatými, včetně jejich příbuzných a osob jim blízkých.
  2. Zákazník se stává Účastníkem Akce (dále jen „Účastník“) odesláním objednávky kteréhokoli ze Zvýhodněných produktů v době trvání Akce, pokud zasláním e-mailu CARERO nesdělí, že nemá zájem o účast v Akci a nesouhlasí s pravidly Akce, a to na adresu janik@carero.cz nebo vitkova@carero.cz.
  3. Z Akce budou vyloučeni ti, kteří:
    1. Nesplní podmínky Akce uvedené v těchto pravidlech;
    2. Budou jednat v rozporu se zákonem a/nebo s dobrými mravy a/nebo se dopustí podvodného jednání v souvislosti s Akcí;
    3. Neplní své smluvní závazky vůči CARERO, zejména pak ti, u kterých bude CARERO evidovat v průběhu konání Akce a v průběhu vyhodnocení Akce prodlení ve splatnosti faktur.
  4. V případě vyloučení Účastníka nemá takový Účastník právo na náhradu nákladů či škody, která by mu mohla vzniknout.
  1. Předmět akce
  1. Účastníci Akce mají možnost zvýhodněného nákupu právě jednoho ze Zývhodněných produktů (body IV. 2. a) - k)), při splnění daných podmínek (dále jen "Zvýhodněný produkt").
  2. Podmínky, které musí Účastník splnit pro dosažení možnosti zvýhodněného nákupu Zvýhodněného produktu, jsou:
    1. Obrat Účastníka realizovaný u CARERO v každém měsíci po dobu trvání Akce dosahující minimální hodnoty 10 000 Kč bez DPH opravňuje Účastníka k nákupu Zvýhodněného produktu rychlovarná konvice Gallet BOU 745 Quenza..
    2. Obrat Účastníka realizovaný u CARERO v každém měsíci po dobu trvání Akce dosahující minimální hodnoty 20 000 Kč bez DPH opravňuje Účastníka k nákupu Zvýhodněného produktu tyčový mixér BOSCH MSM2650B.
    3. Obrat Účastníka realizovaný u CARERO v každém měsíci po dobu trvání Akce dosahující minimální hodnoty 30 000 Kč bez DPH opravňuje Účastníka k nákupu Zvýhodněného produktu chytré hodinky Amazfit GTS.
    4. Obrat Účastníka realizovaný u CARERO v každém měsíci po dobu trvání Akce dosahující minimální hodnoty 50 000 Kč bez DPH opravňuje Účastníka k nákupu Zvýhodněného produktu sonický zubní kartáček Philips Sonicare ProtectiveClean White HX6830/53.
    5. Obrat Účastníka realizovaný u CARERO v každém měsíci po dobu trvání Akce dosahující minimální hodnoty 75 000 Kč bez DPH opravňuje Účastníka k nákupu Zvýhodněného produktu kávovar NESPRESSO De'Longhi EN 124 R.
    6. Obrat Účastníka realizovaný u CARERO v každém měsíci po dobu trvání Akce dosahující minimální hodnoty 100 000 Kč bez DPH opravňuje Účastníka k nákupu Zvýhodněného produktu robotický vysavač iRobot Roomba Combo 113.
    7. Obrat Účastníka realizovaný u CARERO v každém měsíci po dobu trvání Akce dosahující minimální hodnoty 150 000 Kč bez DPH opravňuje Účastníka k nákupu Zvýhodněného produktu elektrický koloběžka Xiaomi Mi Electric Scooter Essential.
    8. Obrat Účastníka realizovaný u CARERO v každém měsíci po dobu trvání Akce dosahující minimální hodnoty 250 000 Kč bez DPH opravňuje Účastníka k nákupu Zvýhodněného produktu horkovzdušná fritéza Philips HD9867/90 Airfryer SMART XXL.
    9. Obrat Účastníka realizovaný u CARERO v každém měsíci po dobu trvání Akce dosahující minimální hodnoty 500 000 Kč bez DPH opravňuje Účastníka k nákupu Zvýhodněného produktu mobilní telefon iPhone 13 128 GB.
    10. Obrat Účastníka realizovaný u CARERO v každém měsíci po dobu trvání Akce dosahující minimální hodnoty 750 000 Kč bez DPH opravňuje Účastníka k nákupu Zvýhodněného produktu notebook ASUS Zenbook 14 UM425UAZ-AM042W Pine Grey celokovový.
    11. Obrat Účastníka realizovaný u CARERO v každém měsíci po dobu trvání Akce dosahující minimální hodnoty 1 000 000 Kč bez DPH opravňuje Účastníka k nákupu Zvýhodněného produktu televize 75" LG 75NANO75P.
  3. Zvýhodněná cena Zvýhodněného produktu je stanovena na 1 Kč bez DPH a každý Účastník je oprávněn k nákupu právě 1 ks Zvýhodněného produktu po skončení Akce.
  4. Účastníci nemohou požadovat jakékoli finanční plnění v souvislosti s Akcí.
  5. Každý Účastník, který nesplnil podmínky pro možnost zvýhodněného nákupu, bere na vědomí, že v Akci neuspěl, a souhlasí s tím, že mu CARERO nemusí o tomto zasílat speciální informaci.
  6. CARERO vyhodnotí výsledky Akce nejpozději do 31. 7. 2022.
  7. CARERO bude úspěšné Účastníky Akce kontaktovat v den vyhodnocení výsledků Akce prostřednictvím emailu a/nebo telefonu Účastníka, který uvedl v registraci na webu velkoobchod.carero.cz. V rámci této komunikace bude také sdělena informace o tom, který Zvýhodněného produkt může objednat.
  8. Úspěšní Účastníci budou mít možnost realizovat nákup Zvýhodněného produktu nejpozději do 15. 9. 2022.
  1. Závěrečná ustanovení
  1. CARERO neodpovídá za události mimo svou kontrolu a za události, které nemohl při vynaložení veškeré odborné péče předvídat.
  2. CARERO si vyhrazuje právo zrušit, odložit nebo upravit tuto Akci a podmínky Akce nebo jakoukoli jejich část bez udání důvodu. Pořadatel si vyhrazuje právo kdykoli bez udání důvodu soutěž zkrátit, přerušit nebo odvolat či změnit její pravidla. Pořadatel má právo nahradit ceny v Soutěži za ceny podobného typu nebo odpovídající stejné hodnotě. Změna pravidel soutěže nezakládá nárok účastníka soutěže na náhradu vynaložených nákladů.
  3. Pro účely Akce, za účelem vyhodnocení Akce a pro informování Účastníků o výsledcích Akce, bude CARERO zpracovávat osobní údaje Účastníka, a to jméno, příjmení a emailovou adresu. Správcem i zpracovatelem osobních údajů je CARERO. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu 1 roku po skončení Soutěže. Účast v Akci je dobrovolná a zpracování osobních údajů je nezbytné pro účast v Akci a bez jejich poskytnutí není možné se Akce účastnit. Účastník souhlasí s tím, že CARERO zveřejní jeho jméno a příjmení na webových stránkách CARERA, a na sociálních sítích, které využívá. Účastník dále vyslovuje souhlas s pořízením a použitím obrazových, zvukových a zvukově-obrazových záznamů jeho osoby pro marketingové účely CARERA, a to po dobu 5 let.
  4. Pro případ nejasností týkajících se pravidel Akce jsou pravidla umístěna na stránce https://velkoobchod.carero.cz/jaro-plne-odmen/article-1618.
  5. Tato pravidla jsou jediným dokumentem, který závazně upravuje pravidla Akce.
  6. Tato pravidla nabývají účinnosti dnem jejich vyhlášení, přičemž každý Účastník vyjadřuje svůj souhlas s těmito pravidly.

V Jablunkově 30. 3. 2022

Zobrazit detail
Dovolená s CAREREM

Publikováno: 29.3.2022

Dovolená s CAREREM

Získejte poukaz na dovolenou v hodnotě 20 000 Kč za vaše nákupy!

Zúčastněte se speciální akce, kterou jsme připravili jako poděkování našim věrným zákazníkům.

CO MŮŽETE ZÍSKAT?
Poukaz na dovolenou v hodnotě 20 000 Kč! Každý zákazník, který splní podmínky akce, bude mít možnost zvýhodněného nákupu poukazu za symbolickou 1 Kč!

CO PRO TO UDĚLAT?
Nakupovat u CARERA. Základní podmínkou pro získání poukazu je dosažení obratu alespoň
500 000 Kč bez DPH v období od září do prosince 2020.

KDY A KAM MŮŽETE VYRAZIT?
Poukaz bude platný po celý rok 2021 a budete si za něj moci pořídit jakoukoli dovolenou z nabídky vybrané cestovní kanceláře.

JAK SE ZAPOJIT?
Stačí kontaktovat svého obchodníka v CARERU na některém z uvedených kontaktů:
Robert Kyselica (kyselica@carero.cz; +420 725 850 101)
Radim Górecki (radim@carero.cz; +420 727 939 378)
Petr Janík (janik@carero.cz; +420 725 419 657)

Kompletní pravidla marketingové akce "DOVOLENÁ S CAREREM" ("MKT 1/20")

  1. Úvodní ustanovení
  1. Obchodní společnost CARERO, s.r.o., IČ 28108272, DIČ CZ28108272, sídlem Písek 311, 739 84 Písek u Jablunkova, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 341456, (dále jen „CARERO“) organizuje akci „DOVOLENÁ S CAREREM“ (marketingové akce "MKT 1/20", dále jen „Akce“) a tímto stanoví její pravidla a podmínky.
  2. Akce je určena zákazníkům CARERA, kteří mají účet na velkoobchodním webu velkoobchod.carero.cz.
  1. Doba trvání
  1. Akce probíhá v termínu od 1. 9. 2020 do 31. 12. 2020.
  1. Základní podmínky účasti
  1. Akce se může zúčastnit každý zákazník CARERA zaregistrovaný na webu velkoobchod.carero.cz, pokud splní podmínky Akce uvedené v těchto pravidlech, zejména nikoliv však výlučně:
    1. Je právnická nebo podnikající fyzická osoba se sídlem na území České republiky;
    2. Má kompletně a pravdivě vyplněnou registraci na velkoobchod.carero.cz;
    3. Není v pracovním nebo obdobném poměru ve vztahu ke CARERU, jakož i k osobám s CAREREM personálně a majetkově spjatými, včetně jejich příbuzných a osob jim blízkých.
  2. Zákazník se stává Účastníkem Akce (dále jen „Účastník“) zasláním emailu, v němž vyjádří zájem o účast v Akci a souhlas s pravidly Akce, na adresu obchod@carero.cz.
  3. Z Akce budou vyloučeni ti, kteří:
    1. Nesplní podmínky Akce uvedené v těchto pravidlech;
    2. Budou jednat v rozporu se zákonem a/nebo s dobrými mravy a/nebo se dopustí podvodného jednání v souvislosti s Akcí;
    3. Neplní své smluvní závazky vůči CARERU, zejména pak ti, u kterých bude CARERO evidovat v průběhu konání Akce a v průběhu vyhodnocení Akce prodlení ve splatnosti faktur.
  4. V případě vyloučení Účastníka nemá takový Účastník právo na náhradu nákladů či škody, která by mu mohla vzniknout.
  1. Předmět akce
  1. Účastníci Akce mají možnost zvýhodněného nákupu poukazu na dovolenou v nominální hodnotě 20 000 Kč a dobou uplatnitelnosti nejméně 12 měsíců (dále jen „Poukaz“) při splnění daných podmínek.
  2. Podmínky, které musí Účastník splnit pro dosažení možnosti zvýhodněného nákupu Poukazu, jsou:
    1. Obrat Účastníka realizovaný u CARERA v době trvání Akce dosáhne minimální hodnoty 500 000 Kč bez DPH.
  3. Zvýhodněná cena Poukazu je stanovena na 1 Kč.
  4. Účastníci nemohou požadovat jakékoli finanční plnění v souvislosti s Akcí.
  5. Každý Účastník, který nesplnil podmínky pro možnost zvýhodněného nákupu, bere na vědomí, že v Akci neuspěl, a souhlasí s tím, že mu CARERO nemusí o tomto zasílat speciální informaci.
  6. CARERO vyhodnotí výsledky Akce nejpozději do 31. 1. 2021.
  7. CARERO bude úspěšné Účastníky Akce výherce Dárkového poukazu na dovolenou kontaktovat elektronicky v den vyhodnocení výsledků Akce prostřednictvím emailu a/nebo telefonu Účastníka, který uvedl v registraci na webu velkoobchod.carero.cz. V rámci této komunikace bude také sdělena informace o vybrané cestovní kanceláři, u níž bude možné uplatnit zakoupený Poukaz.
  8. Úspěšní Účastníci budou mít možnost realizovat zvýhodněný nákup Poukazu nejpozději do 15. 2. 2021.
  1. Závěrečná ustanovení
  1. CARERO neodpovídá za události mimo svou kontrolu a za události, které nemohl při vynaložení veškeré odborné péče předvídat.
  2. CARERO si vyhrazuje právo zrušit, odložit nebo upravit tuto Akci a podmínky Akce nebo jakoukoli jejich část bez udání důvodu. Pořadatel si vyhrazuje právo kdykoli bez udání důvodu soutěž zkrátit, přerušit nebo odvolat či změnit její pravidla. Pořadatel má právo nahradit ceny v Soutěži za ceny podobného typu nebo odpovídající stejné hodnotě. Změna pravidel soutěže nezakládá nárok účastníka soutěže na náhradu vynaložených nákladů.
  3. Pro účely Akce, za účelem vyhodnocení Akce a pro informování Účastníků o výsledcích Akce, bude CARERO zpracovávat osobní údaje Účastníka, a to jméno, příjmení a emailovou adresu. Správcem i zpracovatelem osobních údajů je CARERO. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu 1 roku po skončení Soutěže. Účast v Akci je dobrovolná a zpracování osobních údajů je nezbytné pro účast v Akci a bez jejich poskytnutí není možné se Akce účastnit. Účastník souhlasí s tím, že CARERO zveřejní jeho jméno a příjmení na webových stránkách CARERA, a na sociálních sítích, které využívá. Účastník dále vyslovuje souhlas s pořízením a použitím obrazových, zvukových a zvukově-obrazových záznamů jeho osoby pro marketingové účely CARERA, a to po dobu 5 let.
  4. Pro případ nejasností týkajících se pravidel Akce jsou pravidla umístěna na stránce velkoobchod.carero.cz/dovolenascarerem.
  5. Tato pravidla jsou jediným dokumentem, který závazně upravuje pravidla Akce.
  6. Tato pravidla nabývají účinnosti dnem jejich vyhlášení, přičemž každý Účastník vyjadřuje svůj souhlas s těmito pravidly.

V Jablunkově 15. 9. 2020

Zobrazit detail
Reklama do vašich prodejen

Publikováno: 20.2.2020

Reklama do vašich prodejen

Obchodníci s kamennými prodejnami, pozor! V poslední době se od některých z vás dozvídáme, že o možnosti mít na prodejně reklamní materiály moc nevíte. Myslíme, že je to velká škoda, protože mezi aktivní podporu prodeje patří i marketingové aktivity tohoto charakteru.


JAKÉ REKLAMNÍ POUTAČE OD NÁS MŮŽETE MÍT?

POLEPY DO VÝLOH - lepí se na sklo výlohy a barevný tisk je se “síťovaným” podkladem, který umožňuje propustnost světla a viditelnost skrz. Je možnost využít celkový polep výlohy, případně jen její část. Více informací vám podá váš obchodník.

ROLL UP BANNERY - moderní reklamní panel, nejčastěji o rozměru 85 x 200 cm. Další rozměry 100 x 200 cm, 120 x 200 cm a 150 x 200 cm. Můžete si ho umístit kdekoliv v prodejně, protože je lehký, přenosný a skladovatelný. Jak vypadá takový ROLL UP? Zde je ukázka na zboží značky CARETERO:

Roll-upy 3v1


REGÁLY - patří ke zdi a na horní liště je reklamní polep značky NEW BABY. VYBRANÉ zboží této značky (vesměs jde o oblečení) pak rozmísťujete pomocí háčků na plochu regálu (V 200 x Š 100 cm). Tuto reklamní a zároveň praktickou pomůcku pronajímáme na smlouvu.

Jak získat tento regál?

Střední a menší prodejny:
střední regál se zbožím New Baby – je nutno objednat a zaplatit zboží v hodnotě cca 10.000,-Kč

Větší prodejny:
kombinace jednoho, dvou i tří středních regálů se zbožím New Baby - je třeba objednat a zaplatit zboží v hodnotě cca 10.000,- až 20.000,-Kč.

Jaké jsou další podmínky a výhody?

  • na první takovouto extra objednávku je sleva 17% a na všechny další pak sleva 12%
  • extra objednávka na oblečení značky NEW BABY znamená to, že obchodník nebude přidávat do této objednávky žádné jiné zboží, které na regál nepatří
  • do poznámky v objednávce je NUTNÉ zapsat SLEVA REGÁL NEW BABY
  • faktury na tyto objednávky budou vždy se splatností 30 dnů
  • následně obdržíte k podpisu smlouvu o pronájmu stojanu
  • stojan zasíláme s první extra objednávkou


KATALOGY - k dispozici jsou katalogy různých značek. Zakoupit si je můžete, nejlépe v rámci objednávky zboží, v našem VELKOOBCHODU.


PROČ JE TO PRO VÁŠ BYZNYS PŘÍNOSNÉ?

  • účelnější propagace - dobře graficky a nápaditě zpracovaná reklama může hrát rozhodující roli u koncového zákazníka, zda se začne o zboží zajímat, resp. že nakoupí
  • vyšší poptávka zákazníků - co je obvykle s reklamou tohoto typu, je bráno jako zboží, které je “in” a budí v zákaznících důvěru
  • vkusně zpracovaná reklama (i barevností, tak aby zapadala do konceptu vaší prodejny) vám může vylepšit celkový design vašeho obchodu
  • zvýšíte prodej daných (propagovaných) značek

OBSAH REKLAMY JE SPOJEN SE ZNAČKAMI:

CARETERO > TOYZ > NEW BABY > PLAY TO > BAYO

Jestliže objednáváte zboží těchto značek, tak jste již blízko tomu, abyste svému byznysu pomohli.

Chceme vás k této propagační činnosti namotivovat a proto jsme připravili dlouhodobou možnost spolupráce, která bude vycházet z následujících řádků.


Hodnota vaší objednávky (počítá se součet ceny zboží bez DPH výše uvedených značek) a náš příspěvek na reklamu (týká se POLEPŮ a ROLL UP BANNERŮ):

3.000 - 5.000,- Kč
náš příspěvek na reklamu v hodnotě 1.000,- Kč

5.001 - 10.000,- Kč
náš příspěvek na reklamu v hodnotě 2.000,- Kč

10.001 - 20.000,- Kč
náš příspěvek na reklamu v hodnotě 3.000,- Kč

20.001 - 30.000,- Kč
náš příspěvek na reklamu v hodnotě 4.000,- Kč

30.001 a více Kč
náš příspěvek na reklamu v hodnotě 5.000,- Kč


….a teď vás asi napadá, kolik že ten reklamní poutač bude stát? Záleží samozřejmě na velikosti a kvalitě materiálu (POLEPY a ROLL UPy).

Zde je příklad kalkulace:

REKLAMNÍ POLEP DO VAŠÍ VÝLOHY o rozměrech 400 x 150 cm: 1.491,- Kč

ROLL UP o rozměru 85 x 200 cm: 625,- Kč


Zaujalo vás to? Přemýšleli jste už dříve o podobném reklamní poutači? Zavolejte nám, případně napište e-mail a doladíme vše k vaší spokojenosti.

Pokud chcete objednávat přímo, napište do poznámky "reklama".

Obchodní oddělení

telefon: +420-725-850-101
e-mail: obchod@carero.cz
www.velkoobchod.carero.cz

Zobrazit detail
Zobrazit více aktualit